فرمانده نیروی انتظامی جهرم از کشف بیش از ۴ تن گوشت قرمز بدون مجوز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال، خبر داد./قاچاقچی کالا در شیراز محکوم به پرداخت بیش از 18میلیارد ریال جریمه نقدی شد./یک قاچاقچی دستگیر و از وی 500 عدد کپسول هروئین و شیشه کشف شد.
کد خبر: ۳۳۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 27 November 2016
کشف 13هزار کفش قاچاق در شیراز
به گزارش تابناک فارس:قاچاقچی کالا در شیراز محکوم به پرداخت بیش از 18میلیارد ریال جریمه نقدی شد.اداره کل تعزیرات حکومتی فارس امروز گفت: این جریمه برای متهم پرونده محموله قاچاق 12 هزار و 850 جفت کفش خارجی در شیراز صادر شده است. این محموله توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شیراز در بازرسی از یک دستگاه تریلی در حومه شهرستان شیراز کشف شده است.
 
قاچاقچی شیشه و هروئین در قیروکارزین دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان قیر و کارزین گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده این شهرستان از مواد مخدر، یک قاچاقچی دستگیر و از وی 500 عدد کپسول هروئین و شیشه کشف شد.
 
4 تن گوشت قرمز قاچاق در جهرم کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی جهرم از کشف بیش از ۴ تن گوشت قرمز بدون مجوز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال، خبر داد.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی جهرم گفت: ماموران انتظامی شهرستان جهرم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور لار به جهرم، به یک دستگاه کامیون یخچال دار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف بیش از ۴ تن گوشت قرمز بدون مجوز و غیربهداشتی شدند.   فرمانده نیروی انتظامی جهرم با اشاره به توقیف خودرو، خاطرنشان کرد: ارزش گوشت‌های مكشوفه بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است كه با هماهنگی مقام قضائی تحویل اداره دامپزشكی شهرستان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار