کد خبر: ۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴ 08 February 2015
معاون مالی و اداری شهرداری شیراز گفت: از بودجه دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی سال جاری رقمی معادل یک هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان محقق شده است.
محمدحسن اسدی ظهر شنبه در نشست خبری آخرین وضعیت اعتباری و بودجه ای شهرداری شیراز تاکید کرد: با وجود اینکه در بحث صدور پروانه و متراژ ساخت با کاهش ۶۰ درصدی روبه رو بوده ایم موفق شدیم ۶۶ درصد بوده را طی ۱۰ ماه محقق کنیم.

وی ادامه داد: در بحث بودجه سال ۹۴ باید گفت که دو هزار و ۶۰۰ میلیارد مشخص شده که از این مقدار ۸۲ درصد بودجه عمرانی و ۱۸ درصد جاری و خدماتی است.

معاون مالی و اداری شهرداری شیراز افزود: در سال آینده اولویت شهرداری شیراز پیشبرد پروژه های مختلف بدون توقف و آغاز چندین پروژه بزرگ است و در این میان بانک شهر همکاری بسیار مناسبی داشته و مطالبات پیمانکاران را به طور کامل پرداخت کرده است.

اسدی یادآور شد: در بحث بیمه کارگران ساختمانی با تامین اجتماعی اختلاف نظر داریم و به اعتقاد ما ۱۵ درصد حق بیمه باید به عوارض ساختمان تعلق بگیرد که تامین اجتماعی اعتقاد دارد باید به کل عوارض تعلق بگیرد.

وی در خصوص وضعیت ساخت و ساز در شیراز نیز گفت: ۴۰ درصد از درآمد شهرداری مربوط به ساخت و ساز است و در سال آینده نیز ۲۱۷ میلیارد تومان بودجه باید از بخش فروش اوراق مشارکت باید محقق شود.

معاون مالی و اداری شهرداری شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مهمترین موضوع اخذ عوارض نوسازی است، گفت: ۳۵۰ هزار قبض به درب منازل ارسال شده که با پرداخت این عوارض مردم می توانند از جوایز مختلف بهره مند شوند.

اسدی افزود: اگر تا پایان بهمن ماه نیز تمامی عوارض را پرداخت کنند ۲۵ درصد تخفیف شامل می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار