برخی با تضعیف بسیج آب به آسیاب دشمن می ریزند/ با این بیکاری و رکود و ربا به اقتصاد مقاومتی عمل شده است؟/ فکری به حال کشت جایگزین در مرودشت بشود/ نماینده مردم نباید به جریان خاصی وابسته باشد
کد خبر: ۳۳۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 26 November 2016
فصل مشترک خطبه های ائمه جمعه استان فارس گرامیداشت هفته بسیج و اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین بود.
 
به گزارش تابناک فارس:ائمه جمعه فارس تفکر بسیجی را تنها راه مقابله با دشمن و نفوذ دانستند و با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا نسبت به واکنش ایران به این بدعهدی هشدار دادند.
 
برخی با تضعیف بسیج آب به آسیاب دشمن می ریزند
امام جمعه شیراز گفت : بسیج راه مقابله با نفوذ جریانی دشمن است .آیت الله اسدالله ایمانی افزود: متاسفانه برخی افراد دانسته یا نادانسته برای تضعیف بسیج آب به آسیاب دشمن می ریزند که نتیجه این کار ، فراهم کردن مقدمه نفوذ جریانی در کشور است.
 
با این بیکاری و رکود و ربا به اقتصاد مقاومتی عمل شده است؟
خطیب جمعه اقلیدبا طرح سؤالاتی مانند آیا مشکل بیکاری به‌ویژه برای قشر تحصیل‌کرده کشور حل‌شده، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل فعال شدند، بانک‌ها نسبت به وام به مشتریان با سود آیا مشکل بیکاری به‌ویژه برای قشر تحصیل‌کرده کشور حل‌شده، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل فعال شدند، عملکرد بانک‌ها نسبت به وام به مشتریان تغییر و اصلاح شد، تورم و گرانی حل شد، دولت به نظر کارشناسان اقتصادی توجه کرده، بخش خصوصی مورد حمایت قرار گرفت و... گفت: هرزمانی که به این پرسش‌ها پاسخ داده شود مشخص می‌شود که اقتصاد مقاومتی در حال رونق است.
 
فکری به حال کشت جایگزین در مرودشت بشود
امام‌جمعه مرودشت گفت:از نماینده مجلس و فرماندار و مسؤولان ارشد این شهرستان و همچنین مدیران کارخانه‌های اطراف مرودشت خواست که برای اشتغال و به‌کارگیری نیرو از وجود افراد بسیجی مخلص و تحصیل‌کرده و بااستعداد این شهرستان استفاده و در زمینه رونق کشاورزی مرودشت نیز با توجه به خشک‌سالی نسبت به کشت جایگزین اقدام کنند.
 
نماینده مردم نباید به جریان خاصی وابسته باشد
خطیب جمعه زرین دشت گفت:درست است که نماینده مردم باید برای توسعه منطقه و ارائه خدمات بیشتر به مردم حوزه انتخابیه خود تلاش کند ، اما وابستگی به جریان های خاص و فاصله گرفتن از شعارهای اصیل انقلاب و سیاست های رهبری ، به هیچ وجه مورد پذیرش مردم نیست.وی بدون نام بردن از هیچ نماینده ای ، بر مراعات سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط تمامی نمایندگان مردم در مجلس تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار