رئیس شورای شهر کوار گفت: این دولت هم، همانند دولت های قبل، کاری برای ما نکرد و کلید دکتر روحانی هم نتوانست قفل سد ما را باز کند.
کد خبر: ۳۳۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 26 November 2016
تابناک فارس به نقل از بهارکوار: هیئتی متشکل از  رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس به همراه کورش کرم‌پور نماینده فیروزآباد و رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین و مدیران کل استان در حال عبور از شهرستان کوار دقایقی در فرمانداری کوار حضور یافتند و در حاشیه این حضور، سید حجت‌اله حسینی رئیس شورای شهر کوار با حضور در فرمانداری در سخنانی با معاون استاندار و هیئت همراه، مشکلات شهرستان کوار را به ایشان یادآور شد.

حسینی در سخنانی که با بغض و ناراحتی و در عین حفظ احترام، با فریادهایی مظلومانه همراه بود، گفت: 37 سال از این نظام مقدس می گذرد برای ما چه کردید، چه توجیهی برای سد کوار دارید، نه بیمارستان، نه کمربندی، نه شهرک صنعتی و نه مسکن مهر. زیبنده نظام نیست که میلیاردها اختلاس صورت می پذیرد اما 50 میلیارد برای تکمیل سد کوار نیست، عمق چاههای آب دشت کوار به 400 متر رسیده است و مطمئناً معضلات اجتماعی زیادی به همراه خواهد داشت.

حسینی خطاب به معاون استاندار به دیدار نماینده و فرماندار کوار با وزیر نیرو پیرامون سد کوار اشاره کرد و گفت: وزیر قول سال دیگر را داده‌اند در حالی که سال آینده معلوم نیست ایشان وزیر باشند و این وعده سر خرمن است. بنده قصد تخریب دولت را ندارم منتهی این دولت هم، همانند دولت های قبل، کاری برای ما نکرد و کلید دکتر روحانی هم نتوانست قفل سد ما را باز کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار