محمدی :در روز ششم آذرماه نیز شاهد اجتماع بزرگ عاشورائیان با حضور گردانهای عاشورا، الزهرا(س)، فرماندهای حوزه هاو پایگاه های مقاومت بسیج و اعضای شورای اداری شهرستان در محل ناحیه لنده خواهیم بود که از هم اکنون همه بسیجیان را جهت شرکت در این مراسم دعوت می نماییم.
کد خبر: ۳۳۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 20 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد از لنده سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده پیش از ظهر امروز در نشست خبری، ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج را تشریح و اظهار کرد: هفته بسیج یادآور رشادت ها و فداکاری های رزمندگانی است که پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی با تبعیت بی چون و چرا از مقام عظمای ولایت فقیه ایستاده اند.
محمدی افزود: قریب ۴۰عنوان برنامه طی هفته بسیج در سطح شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج با همکاری و همراهی بسیجیان و ادارات در سطح شهرستان لنده اجرا خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد :غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، میقات حلقات صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه، برگزاری نشست های بصیرتی، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری محفل انس با قرآن، همایش کوهپیمایی کارکنان، برگزاری دعای ندبه، همایش پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، برپایی نمایشگاه قطب صنایع تبدیلی و اجرای تعزیه بزرگ روز عاشورا از مهمترین برنامه هفته بسیج در این شهرستان است.
 
تشریح برنامه های هفته بسیج در لنده 
محمدی گفت:در روز ششم آذرماه نیز شاهد اجتماع بزرگ عاشورائیان با حضور گردانهای عاشورا، الزهرا(س)، فرماندهای حوزه هاو پایگاه های مقاومت بسیج و اعضای شورای اداری شهرستان در محل ناحیه لنده خواهیم بود که از هم اکنون همه بسیجیان را جهت شرکت در این مراسم دعوت می نماییم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی از شاخصه های اصلی بسیج است و درب بسیج بر روی همه اقشار مختلف مردم باز است و امیدواریم در این هفته شاهد برگزاری باشکوه ویژه برنامه های این هفته در شهرستان لنده باشیم.
گزارش : مجید مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار