رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد گفت: نیکوکاران تعداد 11 پروژه آموزشی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی با میانگین رشد فیزیکی بالای 60 درصد را در این دانشگاه دولتی در دست ساخت دارند.
کد خبر: ۳۳۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 16 November 2016
به گزارش تابناک یزد،عباس کلانتری با اشاره به محوریت نقش خیران در کمک به مراکز دانشگاهی اظهار کرد: خیران شهرستان میبد در اجرای 23 هزار و 700 متر زیربنای آموزشی و رفاهی این دانشگاه مشارکت دارند .
کلانتری ایجاد کارگاه آموزشی با 2هزار مترمربع، فازدوم ساختمان دانشکده علوم انسانی با 5 هزار و 200 مترمربع، سالن ورزشی با یکهزار و 800 مترمربع، 5 واحد ساختمان خوابگاه تحصیلات تکمیلی مجموعا 5هزار و 500 مترمربع، تکمیل دانشکده فنی مهندسی با زیربنای چهار هزار مترمربع، تکمیل سلف سرویس با چهارهزار و 200 مترمربع و محوطه مسجد با یکهزارمترمربع را از طرح های در دست اجرا برشمرد.
کلانتری با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این پروژه ها 11میلیارد و 800میلیون تومان از محل کمک خیران هزینه شده است گفت: برای تکمیل این پروژه ها تا پایان سال 96، هشت میلیارد و 760 میلیون تومان دیگر نیاز است .
دانشگاه آیت الله حائری میبد در زمینی به مساحت 158هکتار درغرب شهرستان میبد واقع است که یکهزار و 850 دانشجو در 11 رشته کارشناسی، 9 رشته کارشناسی ارشد و چهار رشته دکتری در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند.
دانشگاه های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان یزد شامل دانشگاه یزد، دانشگاه آیت الله حائری میبد و دانشگاه اردکان در قالب یک هیات امنا اداره می شوند که دبیرخانه آن در دانشگاه یزد مستقر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار