سرپرست اداره ورزش و جوانان اقلید عدم وجود سالن‌های تخصصی برای رشته‌های مختلف ورزشی را یکی از مشکلات اصلی ورزشکاران این شهرستان عنوان و بر لزوم حمایت مسؤولان در رفع این مسئله تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 15 November 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:مریم نیکوکار صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی که با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و رؤسا و نایب‌رؤسای هیات‌های ورزشی اقلید در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به ظرفیت و استعداد بسیار و مناسب ورزشی جوانان و ورزشکاران اقلید اظهار داشت: کسب بیش از 150 عنوان برتر و مقام کشوری، استانی و شهرستانی گواه این سخن است.

وی به اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روح افراد و درنهایت ایجاد امنیت و سلامت اجتماعی اشاره و بر لزوم حمایت و مساعدت همگانی در راستای ایجاد بستر مناسب برای ترغیب و تشویق مردم به ورزش تأکید کرد.

نیکوکار عدم وجود پشتیبان و توان مالی مناسب هیات‌های ورزشی را یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات آن‌ها عنوان کرد و از تلاش‌ها و زحمات بی‌مزدومنت و مؤثر رؤسا و نائب‌رؤسای هیات‌های ورزشی در کسب موفقیت‌های متعدد ورزشکاران و شکوفایی استعدادهای ورزشی این شهرستان تقدیر کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اقلید نداشتن مینی‌بوس برای اعزام ورزشکاران به برنامه‌ها و مسابقات را از دیگر مشکلات ورزش این شهرستان خواند و تصریح کرد: عدم وجود سالن‌های ورزشی برای رشته‌های مختلف از دیگر مشکلات اصلی ورزشکاران این شهرستان است.

نیکوکار در پایان سخنان خود بر لزوم نگاه ویژه مسؤولان استانی برای رفع مشکلات ورزشی اقلید و رفع کمبودها تأکید کرد.

به گزارش فارس، بیان مسائل و مشکلات هیات‌های ورزشی اقلید توسط رؤسا و نایب‌رؤسای این هیأت‌ها و هم‌اندیشی و تبادل‌نظر با معاون توسعه ورزش استان فارس از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار