فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: بزرگترین راهپیمایی استان فارس با عنوان اربعینان سومین حرم اهل بیت(ع) از چهار مسیر منتهی به حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 14 November 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: از آنجایی که امسال هفته بسیج با روز اربعین حسینی تقارن یافته، به همین منظور بزرگترین راهپیمایی استان را با عنوان اربعینان سومین حرم اهل بیت(ع) از چهار مسیر منتهی به حرم شاهچراغ(ع)  برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال از روز  30 آبان ماه آغاز می‌شود تصریح کرد: سعی داریم با حمایت‌های مردمی برای گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج با اجرای بیش از 250 برنامه فرهنگی با شعار بسیج انقلابی و بسیج خدمتگزار این هفته را پاس بداریم.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه امسال در طول اجرای برنامه‌های مختلف هفته بسیج 15 یادواره در محلات ناحیه سپاه ثارالله شیراز برگزار می‌شود اظهارداشت: در بحث اقتصاد مقاومتی نیز نمایشگاه‌های مختلفی در قالب دستاوردهای بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

محبی‌پور گفت: در این هفته برای گرامیداشت یاد شهدای پایگاه‌ها، محله‌ها و ادارات  برنامه  غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا جزء مهمترین برنامه‌های این هفته است و ضمن اینکه پایگاه مقاومت و حوزه کارگری خواهران در شهر شیراز نیز افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در روز چهارم آذرماه امسال نیز برنامه‌ای تحت عنوان گرامیداشت مقام حضرت سلمان فارسی در منطقه ارژن شیرازبا حضور بسیجیان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار