پیشنهاد شهرداری برای تکمیل ورزشگاه میانرود
پروژه ی ورزشگاه میانرود شیراز از حدود 16 سال پیش به همراه چند ورزشگاه دیگر در کشور افتتاح شد.اما پروژه ی شیراز هنوز به مراحل پایانی نرسیده است.در این بین معاون فرهنگی اجتماعی شهردار گفت:شهرداری شیراز آماده است در صورت واگذاری ورزشگاه حافظیه به شهرداری، ورزشگاه میانرود را تکمیل کند.
کد خبر: ۳۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 09 May 2015
تابناک فارس:

ورزشگاه میانرود سالهاست که در وضعیت کنونی قرار دارد و به حال خود رها شده است.

شهرداری شیراز که بدنبال کسب درآمد از راه توریست و گردشگری است،با یک پیشنهاد به سراغ این ورزشگاه آمده.

محمد فرخ زاده با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز برای تکمیل ورزشگاه میانرود شیراز اظهار داشت: شهرداری شیراز آماده است در صورت واگذاری ورزشگاه حافظیه به شهرداری، ورزشگاه میانرود را تکمیل کند.

وی دراین‌باره افزود: ورزشگاه حافظیه در کنار یک مجموعه تاریخی در شیراز احداث‌شده است و فضای بسیاری را برای توسعه گردشگری در آن منطقه گرفته است.

فرخ زاده بابیان برنامه شهرداری در صورت واگذاری ورزشگاه حافظیه به شهرداری عنوان کرد: بسیار از شهرهای توریستی دنیا به‌صورت میدانگاه است و در وسط آن میدان اکثر آثار تاریخی و هنری ملت وجود دارد.

وی افزود: روبه روی ورزشگاه حافظیه، آرامگاه حافظ است، یک سمت آن نیز باغ ملی است که جزو آثار تاریخی بوده و سمت دیگر آن پردیس‌های دانشگاهی قرار دارد.

فرخ‌زاده در مورد سودآوری این طرح نیز گفت: با اجرای این طرح در شیراز آرامگاه حافظیه و ورزشگاه حافظیه به یک‌قطب گردشگری در شهر شیراز تبدیل می‌شود.

این پیشنهاد در ظاهر پیشنهاد بدی به نظر نمی رسد.مسلما ورزشگاه حافظیه فضایی مناسب برای انجام انواع طرح های توریستی است که باید با برنامه ریزی درست از آن استفاده کرد.

اما یک نکته وجود دارد و آن اینست که در صورت عقد چنین قراردادی آیا شهرداری به تعهدات خود عمل می کند و تکمیل ورزشگاه میانرود را در موعد مقرر به پایان می رساند؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
سلام
من یکی از ورزشکاران دونده ی ورزشگاه حافظیه هستم ما صد سال پیست دو یا هر چیزدیگر باشگاهمان را به میانرود نمیدهیم و نه چیزی تحویل خواهیم میگیریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار