فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد:438 کیلو و 500 گرم موادمخدر در دو عملیات جداگانه در شهرستان های شیراز و داراب کشف شد.
کد خبر: ۳۲۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 10 November 2016
تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس: سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان،‌ از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد:ماموران متوجه شدند اعضای این باند قاچاق موادمخدر قصد دارند با استفاده از دستگاه تانکر تریلر اسکانیا، مقادیری موادمخدر از استان سیستان و بلوچستان به استان فارس حمل کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: ماموران با استقرار در مسیر تردد خودرو حامل موادمخدر، آن را در یکی از ورودی های شهر شیراز متوقف کردند که در بازرسی از خودرو 370 کیلوگرم تریاک که در تانکر جاسازی شده بود، کشف شد و در این رابطه دو قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.
گودرزی ادامه داد: همچنین 68 کیلو و 500 گرم حشیش در داراب هنگامی که ماموران انتظامی شهرستان داراب اقدام به کنترل خودروهای عبوری در اطراف این شهرستان کردند، کشف شد.
وی گفت: در این عملیات که با همکاری تیم عملیات اطلاعات سپاه پاسداران شهرستان داراب انجام شد، ماموران به یک دستگاه خودرو پژوپارس شک کردند و زمانی که قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، راننده اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و راننده دستگیر شد و در بازرسی از خودرو، 68 کیلو و 500 گرم حشیش کشف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار