رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) کازرون گفت: درمانگاه تخصصی خیر ساز با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد ریال همزمان با ایام دهه فجر در کازرون افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ 07 February 2015

عبدالخالق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم،اظهار داشت: درمانگاه تخصصی بیمارستان ولی‌عصر (عج) کازرون همزمان با ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) کازرون گفت: درمانگاه تخصصی باهمت فرد نیکوکار با هزینه‌ای بیش از 7 میلیارد ریال ساخته شده است که به‌منظور تجهیزات توسط دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ولی‌عصر (عج) 4 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به احداث محل پرواز بالگرد در کنار اورژانس تخصصی اشاره کرد و افزود: با همکاری شهرداری و شورای شهر کازرون محل پرواز بالگرد با هزینه‌ای بیش از 600 میلیون ریال احداث و امکان انتقال بیماران توسط بالگرد در شرایط اضطراری به مرکز استان فراهم شده است.

کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌شود درمانگاه تخصصی بیمارستان ولی‌عصر (عج) با بهره‌گیری از پزشکان متخصص آمادگی پذیرش و مراجعه بیش از 4 هزار بیمار است.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) کازرون از طراحی اورژانس نمونه در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: هزینه طراحی این درمانگاه 4 میلیارد ریال و به‌منظور تجهیز و تکمیل اورژانس و دیگر بخش‌های تابعه درمانگاه نیز 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده‌شده است.

کشاورزی با اشاره به توجه ویژه مدیریت بیمارستان به هتلینگ گفت: هتلینگ بیمارستان و اورژانس‌های بیمارستان به‌عنوان پیشانی خدمات بیمارستانی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این زمینه همه اتاق‌های بیمارستان ولی‌عصر (عج) کازرون با اختصاص اعتباری بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون ریال به امکانات رفاهی مجهز شده‌اند.

وی افزود: توجه به رفاه نیروی انسانی بیمارستان، تمیزی بیمارستان، احترام و تکریم به بیماران و همراهان و توجه و مراقبت در اولویت‌های ارزشیابی و کاری مدیریت بیمارستان کازرون قرار دارد.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) کازرون به راه‌اندازی بخش سونوگرافی بانوان با حضور متخصص خانم اشاره و تصریح کرد: باوجود مشکلات فراوان و محدودیت در جذب کارکنان درمانی به دلیل حساسیت موجود و ضرورت درمان بانوان توسط پزشک زن، یک متخصص سونوگرافی زن در بیمارستان کازرون استخدام شد.

وی بابیان اینکه زایشگاه بیمارستان کازرون به‌عنوان زایشگاه برتر استان مورد تشویق 400 میلیون ریالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی فارس قرار گرفته است گفت: ارتقا سطح کیفی درمانی، رعایت استاندارهای پزشکی بیمارستان ولی‌عصر کازرون و ارائه خدمات بهتر به بیماران سرلوحه کاری کارکنان قرار دارد و به همین منظور در سه ماه گذشته بخش دیالیز بیمارستان نیز در 3 شیفت کاری پذیرای 800 بیمار دیالیزی شهرستان کازرون و دیگر بیماران دیالیزی از شهرستان‌های هم‌جوار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار