بسیجیان چهارمحال و بختیاری در قالب 26 گردان بیت المقدس و 8 گردان کوثر رزمایش الی بیت المقدس 5 را با رمز یا علی بن الحسین (ع) با موفقیت برگزار کردند.
کد خبر: ۳۲۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 05 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در محل برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 5 در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد، مسئولیت بسیجیان را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: به سبب همین مسئولیت و دغدغه بالای بسیجیان، همواره در صحنه های نظام حضور پیدا کرده و احساس تکلیف می کنند.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام، زمان سنجی و شرایط سنجی را از ویژگی های بسیجیان برشمرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن همواره در پی خسته کردن مردم از نظام است تا از مسیر و روحیه جهادی خود دست بردارند اما با زمان سنجی می توان این توطئه دشمن را بی اثر کرد.
وی جهاد را یک وظیفه مستمر و ایمانی دانست و تصریح کرد: جهاد مختص یک روز یا یک دوره از تاریخ نیست بلکه همواره باید روحیه جهادی را در خود تقویت کرد، چرا که مومن همیشه با جهاد عجین شده است.
امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: بسیجیان با دغدغه مندی خود دشمن را زمین گیر می کنند و لازمه آن شناخت از زمان و تحقق عرصه های مهم جهاد است.
فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این رزمایش با اعلام موفقیت آمیز بودن رزمایش الی بیت المقدس در استان اظهار کرد: بر اساس گزارش های رسیده از مناطق رزمایش، گردان های بسیجی در همه مراحل این رزمایش موفق عمل کردند.
سردار رضا محمدسلیمانی افزود: در این رزمایش برای نخستین بار در سه منطقه از استان رزم شبانه اجرا شد.
وی نمایش اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و قدرت بازدارندگی را از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، در صبحگاه مشترک این رزمایش که استاندار و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری و خانواده شهدا حضور داشتند، بسیجیان پس از قرائت قرآن و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران، توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار