رزمایش نظامی فرهنگی 'الی بیت المقدس 5' با رمز مقدس یا حسین بن علی علیه السلام روز پنجشنبه در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 03 November 2016
تابناک شهرکرد-فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش الی بیت المقدس5 با عنوان عاشقان حسینی با هدف نمایش اقتدار رزمندگان و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در 10 نقطه استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
سردار رضا محمد سلیمانی افزود: ‌این رزمایش از صبح روز پنجشنبه سیزدهم آبانماه با فراخوان نیروها، همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و استقرار در مناطق عملیاتی رزمایش آغاز و تا 14 آبان ماه ادامه دارد.
به گفته وی،‌ تمرین آموخته های رزمی با محوریت رزم انفرادی، تخصصی سلاح،‌ پدافند، جنگ نوین، عملیات بازپس گیری، کمین و ضد کمین، عملیات تأخیری و ضد هلی برن، ستون کشی و راهپیمایی شبانه، از برنامه های روز نخست رزمایش الی بیت المقدس 5 عاشقان حسینی در استان است.
وی گفت: روز جمعه با دومین روز از این رزمایش بزرگ، صبحگاه مشترک گردان های رزمی بسیجی در مناطق 10گانه برگزار و سپس عملیات های رزمی اجرا می شود.
محمد سلیمانی افزود:پیام رزمایش های بسیج و سپاه در اقصی نقاط کشور به قدرت های استکباری، نمایش اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و قدرت بازدارندگی حافظان این مرز و بوم است و برای دوستان نیز آرامش و تأمین امنیت و صلح پایدار در منطقه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار