کد خبر: ۳۲۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 31 October 2016
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و 260 هزار مرسوله از ابتدای سال جاری تاکنون از این استان فرستاده شد.
به گزارش ایرنا، جمال حسن زاده روز یکشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: به ازای هر نفر در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری 2 مرسوله پستی ارسال شد.
وی بیان کرد: این میزان مرسوله پستی به صورت پیشتاز، سفارشی و عادی از سوی مأموران پست جابه جا شد.
حسن زاده ابراز داشت: چهار میلیون و 360 هزار مرسوله پستی تا پایان سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد جابجا خواهد شد.
وی گفت: مرسولات پست ویژه با تعهد زمانی در این استان سال جاری 48 درصد افزایش داشته است.
حسن زاده با بیان اینکه تمامی واحدهای مسکونی کهگیلویه و بویراحمد دارای کد پستی است گفت: طرح پلاک کوبی 60 درصد از اماکن تجاری و مسکونی شهری این استان تاکنون اجرا شده است.
وی با بیان اینکه طرح پلاک کوبی اماکن تجاری مسکونی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به زودی انجام می‌شود افزود: به طور جدی به دنبال نهایی کردن این طرح هستیم.
حسن زاده گفت: حذف آدرس نویسی، دسترسی به کد پستی و دسترسی جامع به اطلاعات پستی در خصوص انشعابات آب، گاز و برق از جمله مزایای این طرح به شمار می‌رود.
وی خدمات ارائه شده از سوی اداره کل پست کهگیلویه و بویراحمد را 140 مورد اعلام کرد و گفت: تحویل کارت سوخت، توزیع قبوض تلفن ثابت و همراه، خدمات گذرنامه، توزیع سند تک برگ، توزیع کالابرگ نفت و فرم غربالگری نوزادان از مهمترین این خدمات است.
حسن زاده گفت: 125 نیرو در دفاتر پست این استان مشغول به فعالیت هستند.
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: 236 واحد پستی در مناطق مختلف این استان وجود دارد که از این تعداد 163 مورد نمایندگی پستی، 33 مورد دفاتر پیشخوان، هشت مورد پست شهری و مابقی نیز دفاتر «آی سی تی» روستایی هستند.
حسن زاده افزود: پنج ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند به منظور ارائه خدمات لازم برای تعویض کارت ملی هوشمند تا پایان سال جاری در این استان راه اندازی خواهد شد.
وی ابراز کرد: طرح 'نشانی ملی استاندارد ایرانیان' باهدف یکپارچه‌سازی آدرس شهروندان در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار