معاون عمرانی فرماندار شیراز با اشاره به تکمیل قطعه نخست کمربندی این شهر گفت: تکمیل این پروژه به ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد.
کد خبر: ۳۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 06 May 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،مسعود طهماسبی با اشاره به تکمیل قطعه نخست کمربندی شمال شرق این شهر اظهار داشت: قطعه نخست کمربندی شمال شرق شیراز آماده افتتاح است و تنها نیاز به یک قرارداد تکمیلی برای پل روگذر دارد و تکمیل کلی پروژه کمربندی شیراز به 150 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه قطعه نخست پروژه 97 درصد پیشرفت داشته است، گفت: قطعه دوم پروژه تونلی است که در حال فعالیت است که مشکلات اجرایی مانع پیشرفت آن شده است.

معاون عمرانی فرماندار شیراز افزود: قطعه سوم با پیشرفت 45 درصدی در حال تکمیل است و یکی از دلایل کندی پیشرفت پروژه طول زیاد پروژه است.

وی با اشاره به اینکه کمربندی فعلی شیراز در مناطق مسکونی واقع شده و مشکلاتی را برای ساکنان به وجود آورده است، گفت: تکمیل سریع‌تر این پروژه سبب کم شدن مشکلات و تصادفات این نقطه می‌شود.

مطالعات پروژه کمربندی شرق شیراز از سال 1380 و عملیات اجرایی آن از سال 1386 آغاز شده است. روند پیشرفت پروژه بسیار کند بوده و مسئولان از جمله فرماندار سابق شیراز اعتبارات قطره‌چکانی را علت اصلی تاخیر این پروژه عنوان کرده بود.

مصطفی امیری در دی ماه 93 در جمع خبرنگاران از بهره‌برداری قطعه نخست تا پایان سال 93 خبر داده بود اما تاکنون این قطعه آماده بهره‌برداری نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار