فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اجرای طرح " گروه‌های ناصرین " در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در قالب طرح ناصرین مجموعه سربازانی که در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند گروه‌بندی شده و برای اوقات فراغت ایشان در پادگان‌ها و بیرون از پادگان برنامه‌های تفریحی، معنوی و اموزشی پیش‌بینی و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 25 October 2016
تابناک فارس به نقل از تنویر: کمیسیون پیشگیری از جرائم در نیروهای مسلح با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، فرمانده نیروی انتظامی فارس،  رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس، مسئولان وزارت دفاع و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم گفت: درک اهداف قیام حسین (ع) و حرکت در مسیر عاشورا نکاتی هستند که همواره باید مورد توجه فرماندهان و اعضای نیروهای مسلح قرار داشته باشد. " آزادگی و مرعوب دشمن نشدن " دو درس بزرگ امام حسین (ع) برای نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در مفاهیم عاشورایی دارد، گفت: " اخلاص " لازمه موفقیت در انجام ماموریت‌هاست و نیروهای مسلح باید وظایف خود را به عنوان حافظان انقلاب اسلامی و کشور به صورت دقیق درک کرده و همواره با روحیه جهادی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز پرچم امام حسین (ع ) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برافراشته شده است، گفت: تبعیت از ایشان همان حرکت در مسیر اهداف امام حسین (ع) است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از خواص مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: انتظار فرمانده معظم  کل قوا از نیروهای مسلح این است که نقش واسط بین امام و جامعه را ایفا کنند و همواره آمادگی خود را ارتقاء دهند.

وی با بیان اینکه آمادگی نیروهای مسلح برای دشمنان انقلاب اسلامی یک عامل بازدارنده است، گفت: در نیروهای مسلح با تعداد زیادی ماموریت و رده مواجه هستیم و برای رسیدن به حد اعلای آمادگی نیاز به مراقبت از مجموعه اعضای نیروهای مسلح داریم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تربیت و آموزش پیش نیاز مصون‌سازی نیروهای مسلح از آسیب‌هاست افزود: پیشگیری از تخلف موضوع مهمی است که همواره باید به آن توجه کنیم، باید تلاش کنیم تخلف به وجود نیاید و اگر به وجود آمد به موقع درمان شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی سرباز در مجموعه نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند، گفت: حضور سربازان در نیروهای مسلح یک فرصت است، سربازان نسل آینده مدیران کشور هستند و حضور ایشان در نیروهای مسلح یک فرصت بسیار مهم برای تعمیق معنویت، خودسازی، آموزش مهارت و کسب تجربه برای زندگی است.

سردار غیاثی با اشاره به اجرای طرح " گروه‌های ناصرین " در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در قالب طرح ناصرین مجموعه سربازانی که در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند گروه‌بندی شده و برای اوقات فراغت ایشان در پادگان‌ها و بیرون از پادگان برنامه‌های تفریحی، معنوی و اموزشی پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه بسیج در جای جای کشور حضور دارد، خاطرنشان کرد: مراقبت از خِیل عظیم بسیجیان در برابر " مسئله نفوذ " رسالت مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار