اخبار ورزش فارس
سالاوان شیراز لیگ برتری شد دانش فسا سقوط کرد/بانوان هندبالیست لارستان لیگ برتر را با پیروزی آغاز کردند/بانوان کارا تبریزی ها را گلباران کردند/ از سال 90 تا کنون 50هزار متر مربع به فضای ورزشی شیراز اضافه شده است
کد خبر: ۳۱۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 21 October 2016
 به گزارش تابناک فارس:این هفته ورزش فارس شاهد پیروزی تیم های مختلف بانوان فارس در لیگ های مختلف و همچنین یک صعود به لیگ برتر بود که توسط تیم فوتبال ساحلی سالاوان شیراز صورت گرفت.
 
سالاوان شیراز لیگ برتری شد دانش فسا سقوط کرد
نماینده فارس در لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور توانست به لیگ برتر صعود کند اما دیگر نماینده استان به رغم برد در بازی آخر به دسته پایین تر سقوط کرد.
 
بانوان هندبالیست لارستان لیگ برتر را با پیروزی آغاز کردند
تبم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که تازه به لیگ برتر هندبال راه یافته است در نخستین بازی خود در این فصل صاحب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه شد.
 هندبالیست‌های تیم هدف‌پویان جوان قم در این دیدار کهدر سالن شهدای بهزیستی قم به انجام رسید با حساب 28 بر 19 نتیجه را واگذار کرد.
 
بانوان کارا تبریزی ها را گلباران کردند
هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان کشور با انجام هفت دیدار پیگیری شد.در یکی از این دیدارها تیم کارا شیراز با نتیجه 11 بر یک شهراری تبریز را در هم کوبید.
 
 از سال 90 تا کنون 50هزار متر مربع به فضای ورزشی شیراز اضافه شده است
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون بیش از ۵۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی شهر شیراز افزوده شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار