معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از انعقاد تفاهم‌نامه میان وزارت بهداشت، فرمانداری ویژه و دانشگاه پزشکی جهرم به‌منظور احداث ۶۵ پروژه درمانی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 18 October 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: کرامت‌الله رحمانیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه میان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای طرح تحول سلامت و به‌منظور بازسازی، نوسازی و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت در شهر و روستا منعقد شده است.

وی افزود: در این توافقنامه ۵۶ پروژه شامل احداث ۲ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، چهار مرکز جامع خدمات سلامت شهری، ۱۰ خانه بهداشت، چهار پایگاه سلامت، یک ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهرستان، یک مرکز آموزش بهورزی، ۳۳ پانسیون پزشک و یک آزمایشگاه مرکز بهداشت دیده شده که کل اعتبار برآورد شده آنها ۱۶۵ میلیارد ریال است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در این تفاهم‌نامه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متعهد شده تا ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز را در بازه‌های زمانی مختلف تامین کند، بیان کرد: همچنین فرمانداری ویژه و دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز متعهد شدند با جلب مشارکت خیران، شهرداران و غیره نسبت به تامین زمین و ۵۰ درصد اعتبار باقیمانده اقدام کنند.

 وی ادامه داد: علاوه بر این دانشگاه علوم پزشکی جهرم متعهد شده تا در صورت تامین اعتبارات لازم، پروژه‌ها را تا شهریور ۹۶ به اتمام برساند.

رحمانیان خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ درصد از ۵۰ درصد اعتبار متعهد شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وصول شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار