خطبه هایی از جنس مردم
کار سعودی ها تمام است/مراقب فریب انگلیسی در عزاداری ها باشید/انتقاد از برنامه های عزاداری در مرودشت /عزاداری ها سنتی مورد توجه قرار گیرد/چرا کازرون فرمانداری ویژه نشد؟/ امام جمعه اهل سنت شیراز عملیات تروریستی لار را محکوم کرد
کد خبر: ۳۱۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 14 October 2016
فصل مشترک خطبه های نماز جمعه ائمه جمعه فارس اشاره به جنایات آل سعود و محکومیت این رژیم دیکتاتور بود.همچنین تشکر از مردم و نیروهای امنیتی بابت خنثی سازی عملیات تروریستی تاسوعا در لار.
 
کار سعودی ها تمام است
امام جمعه شیراز گفت :دستگیری همه عوامل عملیات ناکام تروریستی درفارس نشانگر هوشیاری و همدلی مردم و مسئولان استان است.آیت الله ایمانی با تاکید بر اینکه تاریخ مصرف آل سعود به پایان رسیده است افزود: به طور قطع باتلاق یمن، عربستان را نابود می کند واین نابودی به زودی رقم می خورد. 
 
 مراقب فریب انگلیسی در عزاداری ها باشید/انتقاد از برنامه های عزاداری در مرودشت
امام جمعه مرودشت گفت: متولیان هیأت‌های عزاداری مراقب باشند دشمن قصد وارد کردن شیعه انگلیسی به مکتب امام حسین (ع) و عزاداری‌های ما را دارد.
احمدی ضمن تشکر از مردم شهرستان و مسؤولان هیئات عزاداری در سطح شهرستان بار دیگر ضمن گلایه از عدم برنامه‌ریزی متولیان امر در مورد برگزاری برنامه‌های عزاداری در سطح شهرستان به صورت محوری و متمرکز خاطرنشان کرد: این مشکلات ریشه در عناصری دارد که با تفکرات اشتباه خود مردم را به این سو و آن سو می‌کشانند و اجازه برگزاری مراسمات را بصورت محوری در سطح شهرستان به آنان را نمی‌دهند.
 
 عزاداری ها سنتی مورد توجه قرار گیرد
امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه در برخی مواقع و برای تصویربرداری توسط رسانه‌ها، سبک عزاداری‌ سنتی تغییر می‌کند، از مسئولان صدا و سیمای فارس خواست به سبک سنتی عزاداری توجه کنند.برنامه‌ریزی برای طولانی نشدن مراسم‌ها، عدم اختلاط زنان و مردان در عزاداری‌ها با ایجاد خیمه‌گاه حضرت زینب(س) ویژه بانوان و توصیه به رعایت حجاب کامل در ایام عزاداری، از نکاتی بود که خطیب جمعه جهرم آن را مورد تاکید قرار داد. 
 
چرا کازرون فرمانداری ویژه نشد؟
امام جمعه کازرون گفت:در یک تصمیم سوال‌برانگیز و تبعیض آشکار در آخرین جلسه دولت سابق به دو شهرستان در استان فارس فرمانداری ویژه داده شد اما به شهرستان کازرون که طبق گفته استاندار همان زمان بیشترین شرایط را داشت این امتیاز داده نشد.
خرسند در ادامه بیان کرد: در اوایل شروع دولت تدبیر و امید با وزیر کشور ملاقاتی داشتم که قول پیگیری فرمانداری ویژه برای شهرستان کازرون را دادند که بعد از گذشت سه سال و اندی هنوز این کار محقق نشده است.
خطیب نماز جمعه کازرون در فراز دیگری از سخنان خود گفت: لازم است امکانات برای نابینایان به ویژه در بحث رفت و آمد به اماکن عمومی و همچنین اشتغال در نظر گرفته شود.
وی روز پیوند اولیا ومربیان و ارتباط بین خانه و مدرسه را مهم برشمرد و تصریح کرد: جلسات انجمن اولیا و مربیان در مدارس باید جدی گرفته شود و اولویت اول در این جلسات باید مسائل تربیتی و آموزشی باشد.
خرسند در ادامه با بیان اینکه بیشتر بیماری‌ها و اضافه وزن‌ها دلیلی بر بی‌تحرکی و کم‌تحرکی است، راه مقابله با این مشکلات را همگانی کردن ورزش دانست و گفت: با ورزش زمینه نشاط و سلامت بیشتر جسمی و روحی در جامعه فراهم می‌شود.
 
امام جمعه اهل سنت شیراز عملیات تروریستی لار را محکوم کرد
امام جمعه اهل سنت شیراز حرکت تروریستی گروهای تکفیری در جنوب استان فارس را محکوم کرد .شیخ عبدالواحد خواجوی با محکوم کردن این حرکت تروریست های تکفیری افزود : این امنیت در گرو وحدت شیعه و سنی ، ایستادن پشت سر رهبری و توجه نکردن به سخنان پوچ دشمنان است .
شیخ عبدالواحد خواجوی گفت : اگر دشمن بتواند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد امنیت از بین می رود.
 

 
برچسب ها: خطبه ، نماز جمعه ، شیراز ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار