مردم استان تا ساعت 24 روز بیست و هفتم مهربرای ثبت نام در سامانه سرشماری مهلت دارند.
کد خبر: ۳۱۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 14 October 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان فارس با اشاره به تمدید زمان ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس مسکن  گفت: مردم استان تا ساعت 24 بیست و هفتم مهر ماه مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.
سنگی افزود:  بر این اساس در مرحله نخست این سرشماری مردم استان فارس تا 27 مهر فرصت دارند با مراجعه به سایتwww.sarshomari95.ir به حدود 54 پرسش جواب دهند.
وی افزود: مردم در این سایت باید اطلاعات فردی خود و خانواده را شامل نام ونام خانوادگی، کدملی، شماره ملی و کدپستی محل سکونت را حتما داشته باشند تا بتوانند پرسشنامه را تنظیم کنند.
قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان فارس افزود : پس از تنظیم پرسشنامه  کد 10 رقمی به متقاضی داده می شود و این کد به آمار گیرانی که از 25 مهر تا 25 آبان به در منازل مراجعه می کنند ، ارائه می شود .
 وی زمان آغاز مرحله دوم سرشماری را از 28 مهر ماه عنوان کرد و ادامه داد: در این بازه زمانی مأموران سرشماری که از بین افراد متقاضی مشارکت در اجرای طرح انتخاب‌ شدند با مراجعه حضوری نسبت به سرشماری اقدام و فرم‌ های الکترونیکی خود را با استفاده از تبلت تکمیل خواهند کرد.  
سنگی خاطرنشان کرد: شهروندانی که از طریق اینترنت در سرشماری شرکت کردند، هنگام مراجعه مأمورین کد رهگیری خود را به مأمور اعلام و تائیدیه درج اطلاعات خود در سامانه، دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار