رقابت های سوارکاری استان فارس در رشته استقامت برگزار شد و نفرات برتر آن شناخته شدند. /رقابت های شنای قهرمانی بانوان استان فارس در رده های سنی 8 تا 15سال، دوشنبه با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت./تیم بانوان قشقایی شیراز روز شنبه ۲۴ مهرماه در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر فوتبال مقابل آرسن تهران به میدان می‌رود.
کد خبر: ۳۱۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰ 11 October 2016
مسابقات سوارکاری استقامت فارس برگزار شد
رقابت های سوارکاری استان فارس در رشته استقامت برگزار شد و نفرات برتر آن شناخته شدند.
به گزارش تابناک فارس:در این رقابت ها که به میزبانی شهرستان ارسنجان برگزار شد،20 سوارکار در مسافت 40 و 60 کیلومتر با هم به رقابت پرداختند.
در مسافت 40 کیلومتر، محمد منفرد با اسب یادگار و محمد شعبانی با اسب لئون، جواز حضور در مسافت 60 کیلومتر را کسب کردند.
 
مسابقات شنای بانوان فارس برگزار شد
رقابت های شنای قهرمانی بانوان استان فارس در رده های سنی 8 تا 15سال، دوشنبه با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.
در این مسابقات 235ورزشکار از شهرستان های فارس در مجموعه ورزشی استخر انقلاب در شیراز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها در رده های سنی 8تا 10سال، تیم شیراز الف به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم های شیراز ب و آباده به صورت مشترک دوم شدند و تیم و مرودشت هم به مقام سوم رسید.
همچنین تیم شیراز الف در رده سنی 11تا 12 عنوان نخست را کسب کرد، تیم های شیراز ب و آباده به صورت مشترک دوم شدند و تیم فسا عنوان سوم را از آن خود کرد.
در رده سنی 13تا 14سال نیز تیم شیراز الف قهرمان شد، شیراز ب و سپیدان به طور مشترک درجایگاه دوم قرار گرفتند و مقام سومی به تیم گراش رسید.
در رده سنی 15 سال، شیراز الف مقام نخست را از آن خود کرد، تیم آباده دوم شد و تیم های شیراز ب و لار نیز به صورت مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.
 
بانوان قشقایی شنبه به میدان می روند
تیم بانوان قشقایی شیراز روز شنبه ۲۴ مهرماه در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر فوتبال مقابل آرسن تهران به میدان می‌رود.
تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان ساعت 10 روز شنبه 24 مهرماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان آرسن تهران است. تیم قشقایی در این دیدار خانگی به دنبال کسب 3 امتیاز کامل است.
برچسب ها: ورزش ، بانوان ، فارس ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار