تازه های پلیسی
سرقت مسلحانه از بانک ملی پل باغ صفای شیراز/قاتل محیط بان بمو اعدام می شود/چاقوکشی برای مهریه /کشف 2 محموله قاچاق به میلیاردی در کوار /خواستگار شکست خورده افغانی،معشوقه و برادرش را کشت
کد خبر: ۳۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 10 October 2016
 سرقت مسلحانه از بانک ملی پل باغ صفای شیراز
به گزارش تابناک فارس:سارقان مسلح دوشنبه به شعبه بانک ملی پل باغ صفا در شیراز یورش و مبالغی پول به سرقت بردند.
این سرقت حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه رخ داده و برآوردهای اولیه حاکی از سرقت ۱۵ میلیون تومان است.
سارقان پس از این سرقت با یک دستگاه خودروی پژو از محل متواری شدند.
 
قاتل محیط بان بمو اعدام می شود
محاکمه علنی متهم به قتل محیط بان «پارک بمو» امروز در شعبه سه  دادگاه کیفری یک استان فارس برگزار و این شکارچی به قصاص نفس درملاء عام محکوم شد.منوچهر شجاعی محیط بان پارک ملی بمو شیراز چهارم تیر ماه امسال مورد اصابت گلوله  قرار گرفت و از ناحیه سینه و گلو مجروح شد و پس از سقوط از صخره به علت شدت جراحات وارده جان باخت .
 
چاقوکشی برای مهریه
جوانی بر اثر ضربه چاقوی برادر زن خود، زخمی و به بیمارستان منتقل شد.این جوان که به گفته خود توان مالی پرداخت مهریه را نداشته گفت: علی‌رغم موافقت با همه درخواست‌های مالی همسرم و پس از آنکه تنها ماشینم را هم به نامش کردم تصمیم  گرفت از من جدا شود و سه ماه پیش خانه را ترک کرد.
 این جوان اضافه کرد: شب گذشته همسرم طی تماسی عنوان کرد که قصد دارد به همراه خانواده‌اش برای انتقال جهیزیه‌اش به منزل بازگردد. من هم از برادرم و یکی از دوستانم درخواست کردم به عنوان شاهد در منزل حضور داشته باشند تا در صورت لزوم، در آینده تحویل جهیزیه به همسرم را تأیید کنند. متأسفانه پس از آنکه با بالا گرفتن بحث بر سر مطالبه مهریه، برادر همسرم به من حمله کرد، برادر و دوستم که برای خاتمه درگیری مداخله کردند هم مورد حمله برادر همسرم قرار گرفته و توسط ضربات متوالی چاقو به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
 
کشف 2 محموله قاچاق به میلیاردی در کوار
 فرمانده انتظامي شهرستان كوار:ماموران به يک دستگاه کاميون کشنده ولوو اف اچ کانتينردار مظنون شده و آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان كوار اظهار كرد: در بازرسي از كانتينر اين خودرو 6 هزار عدد کيف زنانه، به ارزش دو ميليارد ريال كشف شد.
سرهنگ همت پور اضافه كرد: در اقدام ديگري ماموران از يک دستگاه خودرو تريلر دو هزار 300 کيسه 10 کيلويي برنج خارجي به وزن 23 تن به ارزش 800 ميليون ريال کشف شد.
 
خواستگار شکست خورده افغانی،معشوقه و برادرش را کشت
 مردی که پس از شنیدن جواب منفی از خانواده دختر موردعلاقه اش به خانه آنها حمله و خون به پا کرده بود، جزئیات جنایت را فاش کرد.
چند روز قبل وقوع یک فقره جنایت هولناک در یک ساختمان مسکونی در شیراز، به کلانتری اعلام شد. با حضور تیم بررسی صحنه جرم در محل و پس از بررسی دقیق، مأموران متوجه جسد یک دختر و پسر جوان شدند که بنا بر اظهارات اعضای خانواده، خواهر و برادر بودند.
با آغاز تحقیقات، کارآگاهان اداره اطلاع پیدا کردند که از حدود چند ماه پیش جوانی با معرفی خود به عنوان خواستگار مدعی شده قصد ازدواج با دختر جوان را دارد. بنا بر اظهارات خانواده، دختر جوان تمایلی به ازدواج نداشته اما با این وجود این جوان همچنان اصرار به ازدواج با دختر جوان داشته است. همچنین در ادامه تحقیقات، خانواده دو قربانی در اظهارات خود عنوان داشتند که این جنایت توسط خواستگار دخترشان رخ داده است.
متهم در اظهارات خود و در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: از دو سال قبل من به دختر این خانواده علاقه زیادی داشته و آنها قول داده بودند که اجازه بدهند ما باهم ازدواج کنیم. هیچ گونه مشکلی با هم نداشته و من به امید ازدواج با او روزها را سپری می کردم.
وی ادامه داد: اما پس از مدتی ناگهان تغییر رویه دادند و با ازدواج ما مخالفت کردند اوایل فکر می کردم که صحبت های آنها درست نیست اما پس از مدتی دیگر اجازه نمی دادند که آن دختر را ببینم. زمانی که با خانواده دختر جوان درگیر شدم تصمیم به قتل گرفتم از این رو نیمه شب حادثه با قصد و نیت قبلی به خانه آنها حمله ور شدم. در این میان با چاقویی که به همراه داشتم دختر جوان، برادر و پدرش را زخمی کرده و پس از اطمینان از قتل آنها از محل فرار کردم. فکر می کردم این سه نفر کشته شده باشند اما گویا پدر خانواده زنده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار