مردم شیراز در طرح نذر دانایی، 4 هزار جلد کتاب اهدا کردند.
کد خبر: ۳۰۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 09 October 2016
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما:مسئول برگزاری این طرح گفت: طرح نذر دانایی از ابتدای محرم و یه منظور استفاده مردم مناطق محروم از کتاب آغاز شده است.
دهقان افزود: تاکنون افراد، موسسات و چند انتشارات به اجرای این طرح پیوسته اند که از مهمترین آن ها می توان به بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس، بهزاد مریدی مدیرکل ارشاد فارس، رئیس اداره کتابخانه‌های شیراز، انتشاراتی‌های رخشید، آسمان هشتم و منگان، موسسه نشر فرهنگ شهادت، کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع)، و گروه سروش آسمانی اشاره کرد.
وی گفت: در این کمپین، مردم و علاقه مندان می توانند کتاب های خوانده شده خود را  برای مطالعه مردم شهر و منطقه خود اهدا کنند و افرادی که قصد اهداء بیش از 50 جلد کتاب را دارند می توانند نام، تعداد کتاب، آدرس و بهترین ساعت مراجعه اعضای کمپین به منزل را به farsmehresaba@ارسال کنند تا اعضای کمپین کتاب ها را حضوری تحویل بگیرند.
دهقان با بیان این که در روزهای ٨  تا ١٠ محرم مکان هایی در محل تجمع عزاداران برای جمع آوری کتاب ها در نظر گرفته می شود افزود: افراد برای شرکت در این کمپین می توانند پس از ثبت نام و اعلام تعداد کتاب های نذری در کمپین ، همزمان با ولادت امام موسی کاظم(ع) در روز ١٧ آبان در جشن دانایی شرکت کرده و کتاب های نذری خود را اهدا کنند.
وی گفت: کار جمع‌آوری کتاب‌های اهدائی در قالب کمپین نذر دانایی، روز هفدهم آبان و در آستانه هفته کتاب درمراسمی با عنوان جشن دانایی ،به کتابخانه‌های مناطق محروم و روستائی شهرستان شیراز، اهداء می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار