بازی پرحاشیه فجر و ملوان
دیدارتیم های فجرسپاسی شیراز و ملوان انزلی عصر جمعه در هفته نهم رقابت های فوتبال دسته اول کشور در ورزشگاه حافظیه با تساوی بدون گل پایان یافت. این بازی حواشی بسیاری داشت.از اورژانسی شدن بازیکن اخراجی فجر تا درگیری سرمربی ملوان با مأموران و تماشاگران و اعتراض تماشاگران فجر و واکنش سرمربی این تیم به اعتراضات.
کد خبر: ۳۰۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 07 October 2016
دیدارتیم های فجرسپاسی شیراز و ملوان انزلی عصر جمعه در هفته نهم رقابت های فوتبال دسته اول کشور در ورزشگاه حافظیه با تساوی بدون گل پایان یافت.
 
به گزارش تابناک فارس:این بازی حواشی بسیاری داشت.از اورژانسی شدن بازیکن اخراجی فجر تا درگیری سرمربی ملوان با مأموران و تماشاگران و اعتراض تماشاگران فجر و واکنش سرمربی این تیم به اعتراضات.
 
پس ازاینکه بازیکن تیم فجر از بازی اخراج شد به رختکن رفت و با شکستن شیشه رختکن،رگ دست خود را برید که با اورژانس روانه بیمارستان شد.
 
سرمربی دو تیم:تماشاگران بازی را خراب کردند
 سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت : در بازی های خانگی مورد تعرض برخی از تماشاگران قرار می گیریم و نمی دانم حواسم به بازی باشد و یا بر روی سکوها .
بهرام شفیعی عصر جمعه پس از بازی با ملوان در کنفرانس خبری بیان کرد: بازیکن جوان ما که در سمت تماشاگران تیم فجربازی می کرد به دلیل اهانت به وی مجبور شدیم او را به سمت دیگر زمین که تخصص ندارد، ببریم .شفیعی ادامه داد: بازیکنان ما برابر ملوان تلاش خوبی کردند اما تماشاگران ما از همان ابتدای بازی شروع به اعتراض کردند که همین امر روحیه تیم را بهم زد.
 
 مربی تیم قوتبال ملوان گفت:متاسفانه برخی از تماشاگران تیم فجر که نام فرهنگی را یدک می کشد الفاظ خوبی را به کارنبردند واین امر سبب شد بازیکنان ما در زمین عصبی شوند و سه بازیکن خوب تیم هم سه اخطاره شوند.
فریاد شیران ادامه داد: چند سال با تیم برق شیراز در جام تخت جمشید بازی کردم و خاطره خوبی از شیراز دارم اما انتظار چنین برخوردی را نداشتم.
مربی تیم ملوان افزود: اگر برخی تماشاگرنماها اجازه دهند این تیم دو باره به سطح اول فوتبال کشور باز خواهد گشت.
برچسب ها: فجر ، لیگ یک ، حافظیه ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار