کد خبر: ۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶ 05 February 2015
نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها در باره کمبود زیرساخت‌های شهرصدرا گفت: فاضلاب شهر صدرا به سمت هیچ تصفیه خانه‌ای هدایت نمی‌شود که تهدید جدی برای محیط زیست بوم شهر است.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، ‌حسن فریدونی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها در سیزدهمین اجلاس شورای عالی استانها گفت : شورای شهر صدرا تعامل مناسبی با شهرداری دارد و در مقایسه با دیگر شورای شهرها در پی تحقق شعار سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، فعال تر است.
عضو شورای شهر صدرا افزود: امسال در شورای شهر تلاش کردیم به مدیریت شهری در زمینه ترمیم آسفالت شهر، توجه به فضای سبز و پروژه‌های شهری بیش از پیش بها داده شود و یکی از بزرگترین اکو پارک محیط زیست کشور با دریاچه‌ای به مساحت 25 هکتار در شهر صدارا احداث می‌شود.
نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها درخصوص وضعیت زیرساخت‌های شهر صدرا گفت: فاضلاب شهری در سطح شهر روان شده است و به سمت هیچ تصفیه خانه‌ای هدایت نمی‌شود.
فریدونی تاکید کرد: بیمه کارگران ساختمان که تا چندی پیش جزو بیمه‌های آزاد محسوب می‌شد هم اکنون با مبالغ و تعرفه‌های گران در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.
وی افزود: برای کاهش کاستی‌های ناشی از پرداخت هزینه‌های گزاف به سازمان تامین اجتماعی درخواست می کنیم بیمه ساختمان به شکل آزاد درآید و از خدمات دیگر شرکت‌ های بیمه‌گر برای ساخت وساز و تجهیزساختمان‌ها استفاده و به این ترتیب جلوی
هزینه‌های گزافی گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار