کد خبر: ۳۰۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 04 October 2016


مدیرامور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی البرز اعلام کرد: ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید نمونه استان (کارگران، گروه های کار نمونه و واحدهای نمونه) به صورت اینترنتی دراین استان آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه اداره کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان البرز، حسین فلاح نژاد افزود: دراین فرایند کارگران، گروه های کار و واحدهای تولیدی نمونه شناسایی و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش از آنها تجلیل می شود.

وی اضافه کرد: تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می توانند نسبت به ثبت نام کارگران و گروه کار نمونه از طریق ثبت نام اینترنتی به نشانی emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.

وی بیان داشت: ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه از 10مهرماه آغاز و تا دهم آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

فلاح نژاد خاطر نشان کرد: انتخاب و معرفی کارگران، گروه های کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می پذیرد .

وی ،رشد و شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر نیروی انسانی و بروز استعدادها و خلاقیت آنان در محیط کار و تولید را از موارد مهم و اثر گذار این فرآیند عنوان کرد.

وی گفت: جشنواره امتنان از کارگران نمونه، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه و بمنظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار