ایجاد دسترسی از بلوار جام جم به بلوار چمران تا پایان سال از مسیر کوهسار مهدی (عج) برقرار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰ 05 February 2015

ایجاد دسترسی از بلوار جام جم به بلوار چمران تا پایان سال از مسیر کوهسار مهدی (عج) برقرار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی، حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز در بازدیدی که تعدادی از اعضاء شورای اسلامی شهر شیراز از بزرگراه کوهسار مهدی (عج) انجام شد مهندس فرج‌زاده به تشریح روند اجرای پروژه پرداخت.
IMG_0964
وی ضمن تشکر از حضور اعضاء محترم شورا عنوان کرد پروژه کوهسار مهدی (عج) بزرگ‌ترین و تأثیرگذار‌ترین پروژه حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز به شمار می‌رود. وی گفت این پروژه که از تقاطع آتی الاحداث جام جم شروع و به تقاطع بزرگ شهدای جهاد در شمال غرب شیراز متصل می‌گردد قسمتی از رینگ ۶۰ متری دورشهر می‌باشد که با بهره برداری از آن بارترافیکی بلوار چمران، پل بصیرت (معالی آباد)، و دکتر حسابی (صنایع) کاهش خواهد یافت.

آرش فرج‌زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز به احداث ۴ تونل در این بزرگراه اشاره کرد و افزود اجرای تونل‌ها به اتمام سیده و آنچه که این پروژه را عظیم‌ترین پروژه عمرانی کرده طول پروژه و احداث چندین تقاطع و پل در مسیر این پروژه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد به توصیه شهردار محترم شیراز دسترسی به مسیر عابر پیاده در طول پروژه دیده شده که شهروندان می‌توانند به راحتی از فضای مطلوب ارتفاعات شیراز استفاده نمایند. فرج‌زاده ابراز امیدواری کرد که با تلاش شبانه روزی تا پایان سال جاری بتوانیم دسترسی بلوار جام جم به بلوار چمران را ایجاد نمائیم.

مهندس محمدیان رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز که در این بازدید حضور داشت روند اجرای پروژه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اعضاء شورای اسلامی شهر شیراز آمادگی هر گونه کمک و همکاری را جهت رفع موانع و مشکلات موجود دارند و امید است در آینده نزدیک شهروندان شیراز از افتتاح این پروژه بزرگ بهرمند گردند. گفتنی است در این بازدید مهندس طالبان نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس حق نگر، مهندس شعرا، راستگو و دیگر اعضاء حضور داشتند و این بازدید ۳ ساعت به طول انجامید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار