مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان گفت: در سال گذشته، 203 انشعاب رایگان آب، برق و گاز به مددجویان کمیته امداد این شهرستان واگذار شده است.
کد خبر: ۳۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 03 May 2015

از لارستان، عبدالله تقی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از واگذاری 203 انشعاب رایگان آب، برق و گاز به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد لارستان در راستای ارائه خدمات عمرانی نسبت به واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوطه صورت می‌گیرد، افزود: به‌منظور کمک به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد، با معرفی مددجویان به سازمان‌های مربوطه، این افراد از واگذاری انشعابات و تسهیلات رایگان بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان با اشارهبه اینکه 65 میلیون تومان در این راستا هزینهشده است، تصریح کرد: تمام مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های زیرپوشش در قالب طرح‌ها، برنامه‌ها و سرفصل‌های مهم کاری گنجانده‌شده و به‌ مرور زمان نیازها و مشکلات آنها برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: رفع مشکلات آب، برق و گاز خانگی نیازمندان زیرپوشش این نهاد دارای اهمیت است و ساکنان روستایی برای واگذاری این انشعابات در اولویت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار