کد خبر: ۳۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 03 May 2015
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از اجرای طرح پیمایش سوخت نفت و گاز از اول خرداد ۹۴ در جایگاه‌های عرضه سوخت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، حسین‌علی طالبی صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به اینکه در سال 93 بالغ بر 115 میلیون لیتر نفت سفید در سال گذشته در استان توزیع شده است، اظهار داشت: دو میلیارد و 80 میلیون لیتر نفت کوره در مازندران توزیع شده است.

وی افزود: 77 هزار تن گاز مایع و سه میلیون و 800 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان تولید و پخش شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه برای بخش حمل و نقل در بنزین یک درصد افزایش مصرف داشتیم، تصریح کرد: مصرف فرآورده‌های نفتی در صنایع، کشاورزی و نیروهای مسلح کاهشی بوده است.

طالبی با بیان اینکه مصرف گاز طبیعی در استان طی سال گذشته افزایش مصرف داشتیم، افزود: پیمایش نفت و گاز از ابتدای خرداد 94 در مبادی درون شهری و برون شهری استان آغاز می‌شود.

وی با اعلام اینکه طرح پیمایش با استفاده از سیستم جی پی اس قابلیت اجرایی دارد، گفت: این طرح‌های خودروهای نفت و گازسوز است.

مدیر شرکت نفت ساری با اشاره به اینکه روزانه دو میلیون و 500 هزار لیتر مصرف بنزین در منطقه ساری است، افزود: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، این طرح مصرف فرآورد‌های نفتی تنها یک درصد کاهش یافت و در غیر این‌صورت 50 درصد افزایش مصرف داشتیم.

وی از افزایش 10 برابری پرونده‌های تخلفات در جایگاه‌های عرضه سوخت در سال 93 نسبت به سال 92 خبر داد و گفت: با تخلفات جایگاه‌های سوخت به صورت جدی برخورد می‌شود.

طالبی افزود: به منظور تامین نفت سفید مورد نیاز مردم استان و ساکنان نقاط کوهستانی و روستاها و شهرهای بدون گاز طبیعی، مرحله نخست سهمیه نفت سفید در قالب عرضه با کالا برگ از امروز اعلام شده است.

وی افزود: اعتبار کالا برگ اعلامی تا 31 تیر 94 بوده و شماره کالابرگ‌های 317، 217، 517 و 117 به ترتیب برای خانوارهای دائمی 1 و 2 نفره تا 7 نفره به بالا به میزان 500 لیتر است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: همچنین شماره کالا برگ 334، 234، 534 و 134 به میزان 200 لیتر برای خانوارهای خوش نشین 1 و 2 نفره تا 7 نفره به بالا است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار