مدتیست که بعضی مدیران و مسئولان کشور؛در انواع سطوح مدیریتی،از وزیر گرفته تا مدیران شهرستانی عادت کرده اند که از انجام نشدن کارهایی که اتفاقا خودشان مسئولش هستند،گلایه کنند!
کد خبر: ۳۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 03 May 2015

تابناک فارس می نویسد:مدتیست که بعضی مدیران و مسئولان کشوری؛در انواع سطوح مدیریتی،از وزیر گرفته تا مدیران شهرستانی عادت کرده اند که از انجام نشدن کارهایی که اتفاقا خودشان مسئولش هستند،گلایه کنند!

واقعا عجیب است!گاهی یک مسئول از انجان نشدن وظایف سازمان مطبوعش طوری گلایه می کند که انگار خودش کوچکترین نقشی در آن سازمان ندارد و آدم گاهی فکر می کند گلایه ها مربوط به سازمانی مشابه در کشوری دیگر است!!!

معلوم نیست این مدل برای چه هدفی مد شده است،اما واقعا درست نیست کسی که مسئولیت کاری را به عهده گرفته به این راحتی از زیر بار مسئولیتش شانه خالی کند.

در جدیدترین مورد مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آیین تجلیل از معلمان برتر ناحیه 4 شیراز گفت:چرا باید در روستاهای دور افتاده دانش آموزان فاقد شرایط مساوی با دانش آموزان شهرها باشند، چرا نباید آن ها نیز از امکانات مناسبی برخوردار شوند؟ معلم ها نسبت به دانش آموزان نواحی دورافتاده مکلف هستند و هرگز نباید بین هیچ یک از دانش آموزان فرقی بگذارند.

به راستی چرا نباید امکانات دانش آموزان روستاها با شهری ها یکسان باشد؟واقعا چه ارگانی مسئول رفع این مشکل است؟

شاید مدیر جهاد کشاورزی یا مدیر سازمان صنعت،معدن و تجارت مسئول این امر است و مدیر کل آموزش و پرورش فارس از آن ها این گلایه را دارد!!!

به امید برچیده شدن دشواری ها (اگر خدا بخواهد)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار