خودرو ها و موتورسيکلت های توقيفی در هفته ناجا ترخيص می شوند.
کد خبر: ۳۰۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 02 October 2016
سرهنگ مهدی باقری رئيس پليس راهور استان گفت: با هدف ارتقاء اعتماد عمومی جامعه به پليس و همچنين تشويق رانندگان به رعايت قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی ،خودروها و موتورسيكلت هايی كه صرفاً به علت ارتكاب تخلفات رانندگی توسط پليس راهنمايی و رانندگی متوقف و به پاركينگ هدايت شدند تا 17 مهرماه با بخشودگی مدت زمان باقيمانده توقيف به شرح ذيل ترخيص خواهند شد.
 
1-مالكين خودروها و موتورسيكلت های فوق الذكر می توانند با در دست داشتن مدارك موضوع ماده 11 قانون رسيدگی به تخلفات رانندگی و داشتن بيمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخيص پليس راهور محل توقيف مراجعه و نسبت به ترخيص وسيله نقليه اقدام کنند.
 
2-تسهيلات مذكور مشمول خودرو و موتورسيكلت هايی كه بنا به دستور مراجع قضايی توقيف شدند ، نمی شود و لازم است توسط مراجع قضايی تعيين تكليف شوند.
 
3- خودروها و موتورسيكلت هايی كه رانندگان آنها به علت نداشتن گواهينامه مجاز توسط پليس راهور توقيف شدند، پس از سير مراحل تشريفات و صدور رای قضايی خدمات ارائه شود.
 
4- خودرو و موتورسيكلت هاييی كه بعلت فقدان بيمه نامه شخص ثالث معتبر توقيف شدند، پس از تمديد بيمه نامه معتبر شخص ثالث با لحاظ بند يك ترخيص می شوند.
 
 باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار