فکر نمی کردیم پرسپولیس را ببریم/اگر به قشقایی برسند تا3 سال دیگر در لیگ برتر آقایی می کنیم/برانکو از شدت ناراحتی مصاحبه نکرد/پاداش برای بازیکنان قشقایی/مهدی شیری شادی نکرد/ دلیل حذف پرسپولیس دست کم گرفتن حریف بود
کد خبر: ۳۰۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 30 September 2016
فکر نمی کردیم پرسپولیس را ببریم/اگر به قشقایی برسند تا3 سال دیگر در لیگ برتر آقایی می کنیم
به گزارش تابناک فارس:اکبر اصغری سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت:« ما کارهای را که در تمرین انجام داده بودیم به خوبی در زمین پیاده کردیم اما پیروزی مقابل پرسپولیس قابل پیش بینی نبود. دنبال این بودیم فوتبال شیراز را که دیده نمی شود سر زبان بندازیم. قبل از بازی به بازیکنانم گفتم شما بازیکن بومی هستید که به حق خود نرسیدید و حالا باید حق را بگیرید تا فوتبال فارس را زنده کنیم. اگه عملکرد خوبی داشته باشید نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.»
او در پایان افزود:« استان هایی مثل فارس، خوزستان و گیلان پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارند. مدیر عامل و تیم اگر حمایت شود این تیم می تواند تا 3 سال آینده در لیگ برتر آقایی کند. ما با داوری کاری نداریم و به بازیکنان گفتیم کمک کنید تا داور بهترین قضاوت را داشته باشد. بازیکنان وظیفه شان فقط بازی کردن است و فقط باید فوتبال بازی کنند.»
 
برانکو از شدت ناراحتی مصاحبه نکرد
برانکو ایوانکوویچ پس از شکست تیمش مقابل قشقایی شیراز در ضربات پنالتی مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حاضر نشد.
سرمربی پرسپولیس از ناراحتی پس از پایان بازی سوار اتوبوس شد و حاضر نشد با خبرنگاران گفت‌وگو کند.
 
پاداش برای بازیکنان قشقایی
 روح الله نجف پورمدیرعامل جوان تیم قشقایی شیراز برای بازیکنان تیمش پاداش ویژه در نظر گرفت. علی اسدی دروازه بان تیم قشقایی که موفق به مهار دو پنالتی شد 5 میلیون تومان و مابقی بازیکنان نفری 1 میلیون تومان پاداش پیروزی برابر پرسپولیس را گرفتند.
 
 
مهدی شیری شادی نکرد
 مهدی شیری، کاپیتان تیم قشقایی که سابقه بازی کردن در پرسپولیس را دارد پس از حذف سرخپوشان از جام حذفی شادی نکرد و به سمت بازیکنان پرسپولیس رفت تا به آنها دلداری بدهد.
 
دلیل حذف پرسپولیس دست کم گرفتن حریف بود
 یک کارشناس فوتبال گفت: ۹۰ درصد دلیل حذف پرسپولیس در جام حذفی به خاطر کوچک و ضعیف شمردن حریف بود.بیژن ذوالفقارنسب گفت: که فاصله فنی بازیکنان فوتبال ما خیلی زیاد نیست، زیرا یک تیم دسته دومی پرسپولیس را حذف کرده، گفت: اصلاً چنین جیزی درست نیست، اگر پرسپولیس دو، سه ملی‌پوش خود را در اختیار داشت، برنده این بازی می‌شد. همان پنالتی آخری که بازیکن پرسپولیس زد را اگر یک ملی‌پوش این تیم می‌زند، قطعاً شرایط بازی تغییر می‌کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار