نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تلاش کمیسیون متبوعش برای پایان دادن به رانت شکل گرفته در پیش فروش خودروی ساندرا توسط برخی نمایندگی های پارس خودرو خبر داد و گفت: شنبه هفته آتی مجددا ثبت نام از طریق سایت پارس خودرو آغاز می شود.
کد خبر: ۳۰۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 29 September 2016
تابناک فارس به نقل از خانه ملت:داریوش اسماعیلی  با اشاره به فساد شکل گرفته در پیش فروش خودروی ساندرا توسط برخی نمایندگی های پارس خودرو گفت:ابتدای هفته جاری شرکت پارس خودرو اعلام کرد، که مشتریان می توانند برای خرید خودروی ساندارا ثبت نام کنند و ثبت نام به عهده نمایندگی ها گذاشته شد، با توجه به استقبال خوب مشتریان و جاذبه خودروی ساندرا نمایندگی ها به نوعی سایت های عمومی را با مشکل مواجه کردند و خود نمایندگی ها اکثریت قریب به اتفاق این خودرو را ثبت نام کردند.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پس از این اقدام نمایندگی ها بلافاصله در همان روزهای نخست فروش حواله های ثبت نامی در بازار سیاه را آغاز کردند، افزود: از روی هر حواله ای گاهی تا 6 میلیون تومان مازاد از مشتریان دریافت کردند، در حالی که حق مشتریان بود که به صورت مستقیم در سایت ثبت نام کرده و از خودرو استفاده کنند.

شنبه ی هفته آتی مجددا ثبت نام از طریق سایت پارس خودرو آغاز می شود

اسماعیلی با اشاره به اینکه اعتراضات بسیاری از مردم به کمیسیون صنایع و معادن ارسال شد، ادامه داد:در نشست روز سه شنبه کمیسیون که با حضور وزیر صنعت و رییس سازمان ایدرو تشکیل شد، موضوع فساد و سوء استفاده توسط برخی نمایندگی ها مطرح شد و در همین راستا مقرر شد؛ که موضوع فساد در سازمان ایدرو بررسی شود و حتی در صورت نیاز تمام حواله های صادر شده باطل شود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی ها صحت فساد و رانت ایجاد شده توسط برخی نمایندگی های پارس خودرو تایید شد، یادآور شد:بر همین اساس مقرر شد، که از روز شنبه هفته آتی مجددا ثبت نام از طریق سایت پارس خودرو آغاز شود، و نمایندگی ها پس از ثبت نام و در زمان تحویل نقش ایفا کنند.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در پایان از نعمت زاده وزیر صنعت و معظمی رییس سازمان ایدرو به سبب رسیدگی سریع به تخلفات انجام گرفته و اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع این مشکلات تشکر و قدرانی کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
سلام در دو نمایندگی ایران خودرو سوال از خودرو اچ سی کردم گفتند ما نداریم و ابتدای بازشدن سایت ثبت نام دسته ای ثبت نام کردیم و هر حواله را 12 میلیون بعدا فروختیم شخصی در کنار بنده بود که کارمند بوده با اندوه گفت حقوق چندین سال بنده را یک ساعته بدست میاورید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار