مدیر حج و زیارت استان فارس از ثبت‌نام ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از این استان برای پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 15 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا زینلی از ثبت‌نام 17 هزار و 500 نفر برای پیاده‌روی اربعین خبر داد و اظهار داشت: این تعداد در قالب 4600 گروه در سایت سماح ثبت‌نام کرده‌اند و از شنبه 27 شهریور امکان واریز وجه پرداختی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه وجه پرداختی برای هر نفر 40 دلار در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به الزام بیمه برای زائران اربعین 25 هزار و 900 تومان برای بیمه و 10 هزار تومان برای کارگزاری در نظر گرفته شده و زائران توجه داشته باشند که تنها از طریق دفاتر مجاز اقدام به پرداخت کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه نیاز به تبدیل ریال به دلار توسط زائران نیست، افزود: این امر به‌صورت خودکار در سیستم انجام می‌شود و زائران از پرداخت هرگونه وجه به‌صورت دستی خودداری کنند.

زینلی خاطرنشان کرد: استقبال برای اعزام به پیاده‌روی کربلا از سوی مردم فارس نشان‌دهنده شور و حال حسینی و ارادت مردم این زاد بوم به آن امام بزرگوار است و از زائران تقاضا می‌شود ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: براساس توافقات مقرر شده که متقاضیان اعزام به کربلا به صورت کاروانی در دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت که اسامی آن‌ها در سایت Fars.haj.ir اعلام شده است، ثبت نام کنند و از مراجعه به دفاتر غیرمجاز خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار