معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: استان فارس پس از تهران بیشترین تعداد متقاضی استفاده از طرح خرید غیبت سربازی در کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۲۹۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 13 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم : سرهنگ پاسدار محمدباقر دهقان ناصرآبادی با اشاره به صدور کارت‌های هوشمند پایان خدمت که از حدود پنج سال گذشته انجام شده است اظهارداشت: افرادی که به هر دلیلی نیاز دارند تا کارت‌های پایان خدمت خود را ارائه دهند باید نسبت به دریافت کارت‌های هوشمند پایان خدمت اقدام کنند و در غیر این صورت در سیستم نظام وظیفه به عنوان مشمولان غایب نظام وظیفه قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که برای تعویض کارت هوشمند سربازی اقدام نکنند هنگام خروج از کشور با آنان برخورد می‌شود، افزود: براساس فراخوانی که از پنج سال گذشته اعلام شده در استان فارس از سال گذشته تاکنون بیش از 80 هزار نفر برای این مهم اقدام کرده و کارت سربازی هوشمند دریافت کردند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: متقاضیان برای تعویض کارت‌های قدیمی به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10) مراجعه و نسبت به تعویض کارت‌های قدیمی پایان خدمت و معافیت از سربازی اقدام کنند.

دهقان ناصرآبادی با بیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود در استان فارس بیش از 200 هزار نفر هنوز برای تعویض کارت هوشمند اقدام نکردند تصریح کرد: افرادی که سن آنان کمتر از  50 سال یا اینکه  کارت پایان خدمت یا معافیت آنها از تاریخ یکم فرودین ماه سال 60 صادر شده باشد، در این طرح قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به متقاضیان خرید غیبت سربازی گفت: این طرح شامل متولدین  سال‌های 54 تا 69 است و در این طرح کسانی که بیش از 8 سال غیبت دارند می‌توانند جریمه تعیین شده را پرداخت و در مقابل کارت معافیت خود را دریافت کنند.

دهقان با بیان اینکه  استان فارس پس از تهران بیشترین تعداد متقاضی استفاده از طرح خرید غیبت سربازی در کشور را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: در سال گذشته از بین 26 متقاضی تنها 15 هزار نفر آنان توانستند در این طرح شرکت و کارت معافیت دریافت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس  عنوان کرد: تمامی مبالغ پرداختی دریافت کارت معافیت به حساب خزانه دولت واریز می‌شود و ریالی از این مبلغ به حساب ستاد فرماندهی انتظامی استان‌ها واریز نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار