با احداث تونل ارتباطی شهر صدرا و لپویی زمان دسترسی به غرب شیراز 100 دقیقه کاهش می‌ یابد.
کد خبر: ۲۹۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 13 September 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حسین نعمتی رئیس شورای اسلامی استان فارس با بیان اینکه با احداث تونل ارتباطی بین شهر صدرا و لپویی زمان طی شدن مسافت دسترسی به غرب شیراز از دو ساعت به 20 دقیقه کاهش می‌یابد گفت: با اجرایی شدن این طرح علاوه ‌بر کاهش بعد مسافت به غرب شیراز از دو ساعت به 20 دقیقه، زمینه دسترسی آسان مردم به بیمارستان، ایستگاه راه ‌آهن، دانشگاه‌ های آزاد، هنر و صنعتی واقع در شهر صدرا فراهم می‌ شود.

نعمتی بیان کرد: احداث تونل ارتباطی بین شهر صدرا و لپویی در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در این مورد، جلوگیری از اتلاف منابع، سوخت و کاهش بار ترافیک است که از این طرح می‌توان به‌عنوان دروازه دوم تجاری کلان‌شهر شیراز نام برد.
 
وی افزود: استقلال اقتصادی به ‌ویژه در شرایط تحریم‌ ها نیاز به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در تمام ابعاد اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

رئیس شورای اسلامی استان فارس تصریح کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، ایجاد اشتغال پایدار، رفع معضل بیکاری و اجرایی کردن رهنمود های مقام معظم رهبری مهم‌ترین استراتژی شورای اسلامی این استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار