نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان معاصر ایران در شیراز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۹۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 11 September 2016
کوروش کمالی سروستانی امروز در حاشیه «نخستین نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان معاصر ایران» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: کمک به همنوع در فرهنگ دینی و ملی ما از روزگار کهن تا به امروز یک عمل شایسته و پسندیده بوده است و روایت‌های دینی و داستان‌های باستانی بر این موضوع صحه می‌گذارند.

وی گفت: سازمان خیریه گذر از اردیبهشت با همکاری نگارخانه تاروپود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مرکز اسناد و کتابخانه ملی این استان بنیان‌گذار این مراسم بوده و مرکز اسناد فقط میزبان برگزاری این نمایشگاه شده و بستری را برای جمع شدن هنرمندان ایجاد کرده است.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس افزود: بسته‌های فرهنگی موجود شامل گروه موسیقی، هنرهای تجسمی، نقاشی، خوشنویسی، صنایع‌دستی و دستباف‌هایی در قالب لباس و دستبند است و این هنرمندان بهترین آثار خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند و عواید حاصل از فروش آن به کودکان نیازمند خواهد رسید.

این مسؤول بیان کرد: زمان شروع مدارس نزدیک است و بسیاری از خانواده‌های نیازمند با مشکلات مالی روبه‌رو هستند و به دلیل این مشکلات امکان استفاده از بسیاری از خدمات شهروندی را ندارند و تمام این‌ها اهمیت برگزاری چنین فعالیت‌هایی را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: پیوند هنر، زایش، پویش و مهر در این مراسم مشاهده می‌شود و نتیجه آن کمک به کودکانی است که نگاه‌های آن‌ها همیشه منتظر محبت بوده و از دیگر اهداف این مراسم می‌توان به آشنایی مردم با هنر اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار