مسئول ستاد احیای آیین ابراهیم گفت: از کلیه خیرین و نهادهای مختلف دعوت می شود تا در آستانه عید قربان کمک های خود را جهت ذبح گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان به این ستاد هدیه کنند.
کد خبر: ۲۹۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 07 September 2016
به گزارش تابناک یزد،علی اکبر قیومی مسئول ستاد احیای آیین ابراهیم  در رابطه با عملکرد ستاد مذکور، اظهار کرد: عید قربان، عید بزرگ بندگی، ایثار و تسلیم در پیش است و از بزرگترین مستحبات و اعمال پسندیده در این روز سنت الهی قربانی کردن و کمک به نیازمندان است.

قیومی ادامه داد: به همین منظور از سال 1385 گروهی از خادمان مساجد و هیأت های مذهبی شهرستان، با جمع آوری کمک های مردمی اقدام به قربانی حیوان و توزیع گوشت آن در میان نیازمندان در سطح شهر و روستاهای تابعه نموده اند.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت زیبا، خالص و خدایی مانند شجره طیبه ای بود که به یاری خداوند و همت دوستان هر سال  باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود تا جایی که در سال گذشته با جمع آوری کمک های مردمی به مبلغ بیش از 300 میلیون ریال، تعداد 62 گوسفند و بیش از 1200 کیلوگرم  گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول ستاد احیای آیین ابراهیم، یادآور شد: با توجه به گسترده شدن حجم فعالیت ها و نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر،  مجموعه فعالیت ها در سال 1388 و در قالب «ستاد احیای آیین ابراهیم (ع)» ساماندهی شد.  این ستاد، در عین استقبال از هر نوع مساعدت افراد، نهادهای مردمی و یا دستگاه های دولتی، به هیچ محله، موسسه خصوصی و یا نهاد دولتی وابسته نیست.

قیومی تصریح کرد: هدایای دریافتی از سوی این نهاد با همکاری و هماهنگی مساجد، هیات های مذهبی و موسسات خیریه فعال در ابرکوه، بین نیازمندانِ تمامی محلات توزیع شده و فعالیت کلیه خادمان به صورت داوطلبانه و افتخاری انجام می شود.

وی ضمن دعوت از کلیه مردم شهرستان جهت مشارکت با  ستاد احیای آیین ابراهیم (ع)، اضافه کرد: این ستاد کمک های نوع دوستانه خیّرین را در قالب صدقات، نذورات، قربانی و عقیقه دریافت و به دست نیازمندان واقعی می رساند.

سرو ابرکوه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار