معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت :در مدت (شش ماهه اول) بیش از یک هزار و 260 مورد بازرسی تخصصی کالای قاچاق از بنگاه های اقتصادی (واحدهای صنفی و غیر صنفی) بعمل آمد که در این زمینه برای 76 واحد پرونده تخلفاتی تشکیل و به مراجه قضایی ذیربط ارجاع شد.
کد خبر: ۲۸۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 03 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛جمیل شوهانی  اظهار کرد: در این مدت (شش ماهه اول) بیش از یک هزار و 260 مورد بازرسی تخصصی ویژه کشف کالای قاچاق از بنگاه های اقتصادی (واحدهای صنفی و غیر صنفی) بعمل آمد که در این زمینه برای 76 واحد پرونده تخلفاتی تشکیل و به مراجه قضایی ذیربط ارجاع شد.

وی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه قاچاق در این مدت را 376 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: جرائم مربوط به پرونده های قاچاق کالا در این استان سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن افزایش داشت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: طی این بازرسی ها مقادیر متنابهی کالای قاچاق از جمله دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات غذایی کشف و ضبط شد.

شوهانی تاکید کرد: سال گذشته نیز سه هزار و 336 مورد بازرسی تخصصی ویژه کشف کالای قاچاق از بنگاه های اقتصادی استان بعمل آمد و در این خصوص برای 242 واحد پرونده تخلفاتی با ارزش ریالی 473 میلیارد ریال تشکیل شد.

به گفته وی، جرائم مربوط به پرونده های قاچاق کالا در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن 74 و 57 دهم درصد رشد داشته است.

وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از اهداف مهم حمایت از واحدهای تولیدی و کالای داخلی دانست و افزود: انتظار می رود صاحبان واحدهای صنفی استان توجهی ویژه به این مساله داشته و به رشد اقتصادی کشور کمک کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار