مدیرکل ورزش وجوانان فارس گفت: فارس شایستگی حضور چند کشتی گیر در المپیک ژاپن را دارد که باید از امروز برای این مهم برنامه ریزی شود.اما مردم فارس اجالتاً توقعشان از جناب مدیر کمتر است و چند مدال آور المپیک از فارس نخواستند. همین که فکری به حال وضعیت تحقیر آمیز کنونی ورزش فارس شود کفایت می کند.
کد خبر: ۲۸۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 27 August 2016
مدیرکل ورزش وجوانان فارس گفت: فارس شایستگی حضور چند کشتی گیر در المپیک ژاپن را دارد که باید از امروز برای این مهم برنامه ریزی شود.
 
حیدرعلی کامیاب در دیدار با کشتی گیران اعزامی به مسابقات جهانی گرجستان تاکید کرد: استان فارس شایستگی این را دارد که در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن چندین کشتی گیرمدال آور داشته باشد، باید هم اینک برنامه ریزی کنیم و با سرمایه گذاری بر روی نوجوانان و جوانان با تیمی بسیار قوی و باانگیزه روانه المپیک ژاپن شویم.
 
به گزارش تابناک فارس:جناب کامیاب کاملا درست گفتند!فارس نه فقط در کشتی بلکه در بسیاری از ورزش ها باید بسیار بهتر ازین باشد.
 
اما مردم فارس اجالتاً توقعشان از جناب مدیر کمتر است و چند مدال آور المپیک از فارس نخواستند.
 
همین که فکری به حال وضعیت تحقیر آمیز کنونی ورزش فارس شود کفایت می کند.
 
بهتر است فعلا فکری برای تیم های فارس بکنیم که در لیگ های 2 و 3 برای ماندن دست و پا می زنند.انشاء الله در دهه های آتی فارس هم خواهد توانست چند مدال آور المپیکی داشته باشد.
 
کامیاب افزود: اداره کل ورزش و جوانان فارس برنامه ویژه ای برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و رقابت های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن دارد تا ورزشکاران مدال آور بیشتری دراین دو رویداد مهم ورزشی داشته باشیم.
 
انشاالله که بشود؛ببینیم و تعریف کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار