مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: این اداره کل در نظر دارد مجتمع ها و نگارخانه های وابسته را در این استان با توجه به قوانین و دستورالعمل جاری به بخش خصوصی واگذار کند.
کد خبر: ۲۸۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 21 August 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: بهزاد مریدی بیان کرد: با تحقق این امر برای کوچک سازی سازمان گام موثری برداشته می شود و درگام بعدی صرفه جویی های لازم و توجه به اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد.
این مقام فرهنگی استان فارس افزود:افراد حقیقی و حقوقی غیر دولتی،دارای صلاحیت فنی و اخلاقی و دارای مجوز فعالیت از مراجع قانونی می توانند از این طرح استفاده کنند.
مریدی ادامه داد:متقاضیان برای بازدید از مجتمع ها و دریافت فرم ها به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در شیراز چهارراه حافظیه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی اینترنتی fars.farhang.gov.ir هماهنگی کنند.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی فارس اظهار داشت: زمان بررسی درخواست ها هفتم شهریور95 راس ساعت ١٠ صبح در محل دفتر معاونت اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است.
وی گفت: مجتمع های فرهنگی هنری یاد شده نیز شامل پاسارگاد، بیضاء، لپویی، دشت ارژن، داریون، بالاده، خشت، قائمیه، کنار تخته، ناصر آباد و نودان است.
مریدی بیان داشت: برای کوچک سازی دولت و خصوصی سازی مراکز و الزام قانونی که طی برنامه چهارم و پنجم قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ٢٧ مربوط به واگذاری،همه دستگاه ها مکلفند نسبت به تصدی مراکز مازاد به بخش غیردولتی اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار