فصل مشترک خطبه های ائمه جمعه فارس لزوم ادامه تقویت قدرت نظامی و همچنین عدم اجازه دخالت و چشمداشت بیگانگان در این موضوع حساس و مهم بود.یادآوری مشکلات مردم که ناشی از رکود است نیز از دیگر سخنان مشترک ائمه جمعه استان بود.
کد خبر: ۲۸۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 20 August 2016
فصل مشترک خطبه های ائمه جمعه فارس لزوم ادامه تقویت قدرت نظامی و همچنین عدم اجازه دخالت و چشمداشت بیگانگان در این موضوع حساس و مهم بود.

به گزارش تابناک فارس:یادآوری مشکلات مردم که ناشی از رکود است نیز از دیگر سخنان مشترک ائمه جمعه استان بود.

امام جمعه شیراز از مردم خواست با سرمایه گذاری در بخش تولید، افزایش کیفیت و رقابتی کردن تولیدات ملی، بازار جهانی را در اختیار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به کاهش قابل توجه تورم در طی سال‌های اخیر گفت: علی‌رغم پائین آمدن تورم، رکود سرجای خود مانده و زندگی مردم تحولی پیدا نکرده که باید برای رونق بخشی به اشتغال و تولید تلاش شود.
 خطیب جمعه شیراز با اشاره به موفقیت های دولت در به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و برجام گفت: هر چند برجام به آرامش رسید اما اثری از اجرای آن و برداشته شدن تحریم ها ملموس نشده و تحریم ها کماکان باقی است.

امام‌جمعه لارستان از دولت تدبیر و امید خواست تا نسبت به حل مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی تصریح کرد: جمع بسیاری از اقشار مختلف جامعه به‌‌ویژه جوانان نسبت به عقب‌افتادگی اقساط مسکن مهر احساس نگرانی دارند که نیاز به مساعدت دولت است.


خطیب جمعه جهرم گفت: بزرگ‌ترین مشکل کشور امروز وجود رکود شدید در بازار است و مسؤولان باید چاره‌اندیشی کنند تا رونق به اقتصاد بازگردد.
خطیب جمعه جهرم توجه بیشتر مسؤولان به تذکرات رهبری را خواستار شد و گفت: بارها رهبری تذکر داده‌اند که مسؤولیت نباید برای مدیر در ایران اسلامی همانند طعمه باشد که اگر چنین شود کار کشور به زمین می‌ماند و باید مسؤولان در تمام رده‌های مدیریتی این تذکر اخلاقی رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند.
دژکام همچنین از ارائه گزارش‌ها و آمارهای متفاوت دولتی‌ها گلایه کرد و اظهار داشت: باید حواسمان باشد به مردم آمار واقعی ارائه دهیم و این‌ یکی دیگر از خواسته‌های رهبری از دولتی‌ها بوده که آمار آن‌ها با واقعیت‌های جامعه همخوانی داشته باشد.


امام‌جمعه اقلید بابیان اینکه مذاکرات و برجام برای برداشتن تحریم‌ها بود اما آمریکایی‌ها خیانت کردند و تاکنون نتیجه‌ای دست پرکن نصیب ما نشده است به اهمیت اقتصاد مقاومتی در حل بسیاری از مشکلات کشور و لزوم اقدام و عمل جدی در این راستا اشاره و خاطرنشان کرد: اگر مسأله بیکاری، اشتغال، مسکن، تورم، گرانی، فرهنگ، وضعیت معیشتی مردم و... حل شود، تلاش‌های انجام‌شده و اقدام و عمل برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به اثبات می‌رسد.


خطیب جمعه لامرد گفت: در حوزه مسائل اقتصادی نیز تلاش‌های خوبی در حال انجام است که کارخانه‌های تعطیل‌شده بازگشایی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار