کد خبر: ۲۸۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 19 August 2016

سامانه مدیریت جامع طرح کاداستر اراضی حوضه آبریز دریاچه ارومیه با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر امور اراضی و مدیر دفتر استانی ستاد احیاِی دریاچه ارومیه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز کار کرد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این آیین که در سالن جلسات ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع کاداستر اراضی حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: دست یابی به آمارصحیح ، طبقه بندی اطلاعات موجود و پایش آنها جهت استفاده در برنامه ریزی های آتی در راستای مدیریت مطلوب از منابع آب و خاک برای توسعه استان بسیار ضروری است.

اسمعیل کریم زاده همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا بر ضرورت تسریع و اهتمام بیشتر در جهت اجرای این طرح در راستای کمک به احیای دریاچه ارومیه و تعیین تکلیف اراضی کشاورزی و جمع آوری اطلاعات دقیق در این راستا توسط عوامل اجرایی در استان تاکید کرد.

کریم زاده افزود: طرح کاداستر اراضی کشاورزی در ۹ شهرستان حوضه آبریز دریاچه ارومیه اجرا می شود و در خارج از حوضه آبریز اولویت اصلی با شهرهایی است که کمترین فاصله را با حوضه آبریز دریاچه ارومیه دارند ، نیز اجرایی می شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این آیین گفت : از ویژگی های این نرم افزار که به صورت آنلاین و تحت شیکه اینترانت داخلی قابل استفاده است ، می توان به یکپارچه سازی تمام اطلاعات کسب شده و متمرکز نمودن داده ها به صورت آنلاین با سیستم web GIS ، امنیت بالای اطلاعات موجود در سامانه با سیستم مدیریت سطح دسترسی، مدیریت داده های توصیفی و تصویری به صورت آنلاین و یکپارچه اشاره کرد.

در ادامه این آیین نیز با رونمایی از سامانه، قسمتهای مختلف و نحوه کاربرد آن توسط مدیران شرکت مهندسین مشاور سامانه توسعه نقشه برای حاضرین تشریح گردید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار