کد خبر: ۲۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 26 April 2015
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، حمایت از تولید و اشتغال را در استان ضعیف برشمرد و خواستار حمایتهای اصولی از این بخش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرالله دریابیگی بعد از ظهر یکشنبه در نشست استاندار با جمعی از کارگران و بازنشستگان مازندران اظهار داشت: حمایت از تولید و اشتغال مثل دوران جنگ است.

وی با بیان این که مشکلات ۱۱۵ هزار بازنشسته را با کمک همکاران پیش می بریم افزود:حمایت از کارگر، تقویت نظام و آرمانهای امام و رهبری است.

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران با بیان این که در بخش خصوصی سازی در حق مازندران کوتاهی و اجحاف شده است افزود: خصوصی سازی به معنای حراج اموال دولت نیست.

وی با بیان اینکه بازنشستگان با این دریافتی بسیار پایین نمی توانند زندگی کنند، تصریح کرد: ۷۵ درصد بازنشستگان حداقل حقوق را دریافت می کنند که این حقوقها مناسب دولتی با شعار همدلی و هم زبانی نیست.

دریابیگی تاکید کرد: بیمه سلامت نباید از جیب کارگر بیچاره تامین شود زیرا تامین اجتماعی برای بیچارگان و کارگران است و صاحبان اصلی بیمه تامین اجتماعی کارگران هستند.

سبزواری نماینده کارگران ساختمانی در ادامه این نشست بااشاره به مشکلات و چالشهای کارگران ساختمانی گفت: بیمه کارگران ساختمانی دچار چالش شده است.

سبزواری با اشاره به قطع بیمه برخی از خبرنگاران در ادامه گفت: ما همواره مشکلاتمان را به خبرنگاران منعکس می کردیم و حالا خود خبرنگاران دچار مشکل شده اند.

وی در بخش دیگری گفت: برای کارگران ساختمانی در زمینه رعایت موارد ایمنی ۵۷ هزار نفر ساعت برای ۷ هزارو ۳۰۰ کارگر ساختمانی برگزار شدکه کاهش ۴۳  درصدی حوادث ساختمانی را در پی داشت.

نماینده کارگران ساختمانی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال کارگرانی داشته ایم که یک روز کار نکرده اند و هیچ حقوقی هم دریافت نکرده اند افزود: اما اتباع بیگانه به خوبی به کار گیری می شوند.

وی خواستار انجام چکاپ برای کارگران و به صورت رندم شد تا کارگران به صورت ادواری چکاپ سلامت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار