کد خبر: ۲۷۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 16 August 2016
به گزارش تابناک یزد فرماندار مهریز با اشاره به عضویت ۹ هزار نفر در تعاونی‌های مهریز گفت: نخستین شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان آغاز به کار کرد.

 سیدمحمد رستگاری در جمع فعالان اقتصادی این شهرستان اظهار داشت: این تعاونی با فروش سهام خود با همکاری بانک توسعه تعاون کار خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: شرکت تعاونی توسعه و عمران مهریز در زمینه‌های انبوه‌سازی مسکن و انجام امور عمرانی شهرستان، اجرای پروژه‌ها و طرح‌های زودبازده، انجام امور گردشگری و خدماتی از جمله تشکیل مجتمع گردشگری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی متناسب با نیاز جامعه از قبیل تولید فرآورده‌های لبنی فعالیت می‌کند.

فرماندار مهریز تاکید کرد: تمامی افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند برای عضویت در این تعاونی حداکثر تا 11 شهریورماه  به بانک توسعه  مراجعه کنند.

رستگاری با اشاره به نقش این تعاونی در توسعه و عمران شهرستان از عموم مردم در شهر و مناطق روستایی خواست تا برای عضویت و خرید سهام اقدام کنند.

وی گفت: وجود تعاونی‌های پویا نقش مهمی در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری دارد و باید روز به روز تقویت شود.

فرماندار مهریز تصریح کرد: هم اکنون 370 تعاونی در گرایش‌های مختلف با عضویت 9 هزار نفر در شهرستان مهریز فعالیت می‌کنند.

رستگاری گفت: از اهداف مهم تعاونی‌ها جلب مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار