دوازدهمین مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی از ۲۹ مرداد لغایت ۳۱ مردادماه در ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 15 August 2016


کاراته


تابناک آذربایجان غربی :
 
نشست خبری دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی با حضور پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و جواد سلیمی رییس هیات کاراته استان برگزار شد.

کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه دوازدهمین مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی از ۲۹ مرداد لغایت ۳۱ مردادماه در ارومیه برگزار می شود , گفت : این مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار از کشورهای آمریکا , کانادا . فرانسه , هنگ کنگ , آذربایجان و ماکائو و ۱۲۰ ورزشکار از کشورمان برگزار می شود.

پورایراندوست افزود : از ۱۲۰ ورزشکار داخل کشورمان ۳۰ نفر ورزشکاران خود استان می باشد و مسابقات در رده های سنی جوانان , نوجوانان و بزرگسالان برگزار می گردد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد : سیاستهای ورزش استان طوری برنامه ریزی شده که از تمام ظرفیتها اعم دینی و قومی و مذهبی،بتوانیم در اعتلای ورزش استان گام برداشته و ورزش را توسعه دهیم.
پورایراندوست افزود : در این راستا سعی خواهیم کرد با برگزاری مسابقات بین المللی تیر و کمان، تیر اندازی با تفنگ، تنیس خاکی،تنیس روی میز ،کشتی،و کونگ فوی کشوری ، بتوانیم برای اعتلای ورزش استان و گسترش ورزش در بین تمامی مردمان به نام فرد فرد آذربایجانیهای عزیز از هر قوم ،دین،و مذهبی تلاش نماییم.

جواد سلیمی رییس هیات کاراته استان نیز در این نشست با بیان اینکه استان در آمادگی کامل برای برگزاری مطلوب مسابقات قرار دارد , تاکید کرد : با دستان خالی هیات کاراته فعالیت می کند و سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر شدیم.

جواد سلیمی تاکید کرد  : بزرگترین دستاورد مسابقات بین المللی کاراته در ادوار گذشته تربیت ۶ نفر کاراته کا در رده مربی و ورزشکار ملی بوده است.

وی ادامه داد : چهار نفر از هیات رییسه فدراسیون کاراته به همراه ۱۰نفر از شورای جهانی داوری کارته جهان در این مسابقات حضور خواهند داشت و سهیمه داوران از داخل کشور ۵ تن خواهد بود.
سلیمی تاکید کرد : می توان از اشخاص و مسولین بنام این رشته از اسد نام برد ایشان از کشور ترکیه و مشاور عالی فدراسیون جهانی هستند و از نفرات دیگر میتوان به حضور ریاست فدراسیون کشور آذربایجان که عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی هستند اشاره کرد.

سلیمی افزود : هزینه مسابقات بین المللی کاراته استان بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده که بیش از ۶۰ درصد توسط بخش خصوصی تامین شده است.

سلیمی رییس هیات کاراته استان آذربایجان غربی در پایان ضمن تقدیر از همکاری سازنده دکتر عبد الله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و کیومرث پور ایراندوست معاونت توسعه ورز ش استان تشکر ویژه ای به جای آورده و از تمامی مسولینی که دست یاری را برای اجرای این مهم از ورزش استان دریغ ننمودند مراتب قدر دانی را بجای آورد.

وی گفت : ریاست ستاد اجرایی این مسابقات بر عهده دکتر قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی وبه نایب رییسی دکتر رادفر معاونت سیاسی استاندار و دبیری دکتر عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان است.

منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار