معاون استاندار مرکزی خبرداد؛
تابناک: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی از تخصیص 600 میلیون تومان اعتبار به آموزش و پروش استان در راستای رفع مشکلات مالی و اجرای طرح‌های جدید این نهاد خبرداد.
کد خبر: ۲۷۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 11 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت توسعه پیش دبستانی اظهار داشت: در جلسات قبل عنوان شد که نهادها و ارگان‌هایی که پیش دبستانی دارند هماهنگ شوند و مجوز بگیرند و همچنین کتاب‌ها را یکی کنندکه محقق شد و امسال هم همین خواهش را از دستگاه‌ها دارم.

وی افزود: امیدواریم مسائل و مشکلات مالی این دولت هم زودتر حل شود تا بتوانیم اعتبارات لازم دستگاه‌ها و نهادها را به صورت کامل در اختیار آنها قرار دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به مطالبات آموزش و پرورش گفت: ما 600 میلیون تومان را به عنوان نقدینگی در اختیار آموزش و پروش قرار می‌دهیم تا بخشی از مشکلات مالی آنها رطرف شود.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: سعی می کنیم مناطقی که درصد پوشش کم تری دارند را بیشتر مورد توجه قرار بدیم ونگاه مضاعفی به مناطق محروم داشته باشیم.

وی در رابطه با ماده 16 قانون شورای آموزش و پرورش  افزود: این مصوبه مخصوص شهر اراک نیست شورای آموزش و پرورش استانی است و در تمام شهرستان‌ها باید اجرایی شود تا بتوان کمکی به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های دیگر هم داشته باشیم.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار