تابناک: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک بالاترین مبلغ قرارداد این فصل این تیم را 170 میلیون تومان اعلام کرد که تا 200 میلیون تومان می تواند افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۲۷۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 05 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مجید آنجفی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بالاترین قرارداد باشگاه ایرالکو یک میلیارد و 700 میلیون ریال بود که تحت شرایط خاصی این میزان تا دو میلیارد ریال افزایش می یابد.

وی بیان کرد: در فصل نقل و انتقالات جاری خرید های ارزشمندی در دستور کار قرار گرفت و با این بازیکنان پیش بینی می شود جزو پنج تیم مدعی برای صعود به لیگ برتر باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک اضافه کرد: با شرایط مالی فعلی باشگاه، امکان راه اندازی و فعال کردن رشته های ورزشی جدید وجود ندارد و تمرکز بر روی موفقیت و صعود این تیم به لیگ برتر است.

وی افزود: امسال آکادمی فوتبال آلومینیوم سازی اراک راه اندازی شده و با بهره گیری از 30 مربی، در حال آموزش 400 ورزشکار است.

آنجفی در خصوص راه اندازی آکادمی فوتبال بانوان نیز گفت: اقدامات لازم برای راه اندازی این آکادمی و ارائه خدمات ورزشی بیشتر به بانوان اراک در دستور کار این باشگاه قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرالکو اراک افزود: گسترش فعالیت های ورزشی فرهنگی باشگاه آلومینیوم سازی مستلزم تخصیص بودجه لازم است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار