رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت‌: تور گردشگری ویژه کشتی‌گیران درحاشیه ایام جام جهانی ۲۰۱۶ شیراز برگزار می‌شود.با اشاره به گلایه بعضی از کشتی‌گیران فارسی گفت: منفی بافی قهرمانان کشتی فارس به ضرر کشتی است و این اشتباهات ضرر‌های غیر قابل جبرانی به بدنه کشتی کشور می‌زند.
کد خبر: ۲۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 24 April 2015
رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت‌: تور گردشگری ویژه کشتی‌گیران درحاشیه ایام جام جهانی ۲۰۱۶ شیراز برگزار می‌شود.

زین‌العابدین عرب با اشاره به آمادگی شیراز برای میزبانی مسابقات جام جهانی 2016 کشتی فرنگی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت استان فارس و وجود قهرمانان نامی در رده‌های بزرگسالان و پایه میزبانی این دوره از مسابقات به استان فارس واگذار شد.

وی با بیان برنامه‌های هیئت کشتی استان فارس برای جام جهانی 2016 گفت: در این مسابقات شیراز به عنوان یک شهر جهانی و به یک مرکز ورزشی در بین ورزش دوستان دنیا معرفی می‌شود.

رئیس هیئت کشتی فارس با اشاره به جلسات برگزار شده با مسئولان فدراسیون کشتی و استان فارس تصریح کرد: رئیس فدراسیون کشتی به همراه نائب رئیس فدراسیون جهانی کشتی به استان فارس آمدند و از تجهیزات فیزیکی شهر شیراز بازدید کردند و در اواخر فروردین ماه موافقت خود را با میزبانی شیراز اعلام کردند.

وی با اشاره به مشکلات سالن‌های کشتی استان فارس گفت: زیر ساخت‌های کشتی فارس مشکلات فراوانی دارد و مجموعه ورزشی استان فارس هم اکنون در حال بهسازی و برطرف کردن نواقص هست.

عرب خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی ایران متعهد شده است که تا دی ماه امسال و یک ماه قبل از آغاز مسابقات تمام امکانات را برای برگزاری به فدراسیون جهانی تحویل دهد.

وی با اشاره به گلایه بعضی از کشتی‌گیران فارسی گفت: منفی بافی قهرمانان کشتی فارس به ضرر کشتی است و این اشتباهات ضرر‌های غیر قابل جبرانی به بدنه کشتی کشور می‌زند.

عرب بیان کرد: باید تمام دستگاه‌های دولتی ما را در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقه یاری دهند زیرا هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات نشان دهنده فرهنگ و مهمان نوازی اهالی استان فارس است.

وی با تشکر از شهرداری شیراز عنوان کرد: شهرداری شیراز متعهد شده است که در مدت زمان اقامت ورزشکاران تورهای گردشگری برای بازدید از اماکن تاریخی شیراز برقرار شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار