کد خبر: ۲۶۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 26 July 2016
به گزارش تابناک یزد،علی غیاثی ندوشن مدیر کل ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه در این همایش برخی از چهره های کشوری و استانی نیز حضور خواهند داشت خاطرنشان کرد: این همایش با هدف تقدیر از خدمات ارزشمند خاندان علیم مروستی برگزار خواهد شد.
وی افزود: این همایش دو روزه با همکاری مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، فرمانداری شهرستان خاتم، بخشداری ، شورای اسلامی شهر ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست و حمایت و پشتیبانی معاونت توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این همایش را تقدیر از خدمات ارزشمند خاندان علیم مروستی برشمرد و اظهار داشت: فرزندان و همسر شادروان دکتر غلامحسین علیم مروستی از اساتید و بنیان گذاران جراحی گوش وحلق وبینی و موسس بیمارستان مروستی در تهران و منشأ اثراث بسیاری از خدمات خییری و عام المنفعه در جای ی میهن عزیزمان بوده اند واین خاندان موجب افتخارآفرینی های زیادی در عرصه های مختلف علمی وفرهنگی درسطح کشور و دنیا بوده اند.
دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان یزد پاسداشت و نکوداشت مشاهیر و مفاخر را یک ضرورت برای الگوسازی وترویج علم ودانش و فرهنگ نیکوکاری ونیک اندیشی ومردم داری برای جامعه امروز ذکر کردو اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد توجه به این موضوع را به عنوان یکی از برنامه های راهبردی خود مد نظر دارند.
وی در پایان از مردم فرهنگ دوست مروست ونهادها وسازمانهای مختلف این شهر بویژه فرماندار محترم شهرستان خاتم، شورای اسلامی وشهرداری ، بخشداری ، امام جمعه محترم وهمکاران اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بخش مروست تقدیر نمود واز حمایت های معاون محترم توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تشکر کرد.
علیم مروستی از خاندان میرزا علیم مروستی، موسس بیمارستان مروستی در تهران، نخبه و پژوهشگر برتر کشوری و موسس مرکز بهداشت، ورزشگاه و موسسه آموزش در مروست خاتم است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول حاتمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
با سلام

من بعنوان یک شهروند نظرم این هستش که باید اینگونه اشخاص گرانقدر و اقدامات خداپسندانه اونها رو خیلی بیشتر از اینها به اطلاع مردم برسد و بصورت مستمر و شایسته مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند ،که از جمله فوائد این کار ، الگوسازی است که سبب میشود دیگران نیز به کارهای نیک ،تشویق شوند ...
با تشکر فراوان ،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار